تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۶.۷۹°
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
اعتراف به ده ها فقره دستبرد

سارق کم سن و سال پایتخت در مخفیگاهش دستگیر شد

متهم در طول تحقیقات پلیسی به چندین فقره سرقت مشابه در محدوده یافت آباد و مهرآباد نیز معترف شد که به دلیل کم سن و سال بودنش جهت سیر مراحل قانونی این سارق نوجوان به دادسرای ویژه رسیدگی به جرائم اطفال ارجاع شد.
کد خبر: ۸۶۶۵
دستگیریاخبار معاصر: در پی بروز چندین فقره سرقت از داخل مغازه کسبه خیابان شمشیری تهران؛پرونده ایی در کلانتری 119 مهرآباد جنوبی تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران تجسس این یگان قرار گرفت.

در ادامه تیمی متشکل از معاونت پیشگیری و تجسس، جهت دستگیری  سارق مغازه و کشف اموال مسروقه وارد عمل شدند و پس از بازبینی فیلم ضبط شده وقوع سرقت توسط دوربین مدار بسته یکی از مغازه ها به ردپای سارقی نوجوان حدودا ۱۴ ساله رسیدند.

سپس با بکارگیری شیوه نوین پلیسی و اطلاعاتی محل اختفای متهم در خیابان قزوین بدست آمد و نامبرده در یک عملیات ویژه پلیسی دستگیر و به جرم سرقت اعتراف و اظهار داشت که مبلغ مسروقه ۵۰۰ هزار تومان وجه نقد در حال حاضر در داخل منزل وی است.

سرهنگ سید محمد حسینی سرکلانتر پنجم پلیس پایتخت درباره این خبر گفت: متهم در طول تحقیقات پلیسی به چندین فقره سرقت مشابه در محدوده یافت آباد و مهرآباد نیز معترف شد که به دلیل کم سن و سال بودنش جهت سیر مراحل قانونی این سارق نوجوان به دادسرای ویژه رسیدگی به جرائم اطفال ارجاع شد.



انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز