پیام های خود را برای انتشار می توانید در قسمت "تماس با ما" ارسال کنید      
تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۸.۷۳°  بیشینه ۱۹.۷۹°

آرشیو

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1
با حضور وزیر کشور و استاندار خوزستان انجام شد؛ امضای تفاهم‌ نامه همكاری بین شركت نفت و گاز اروندان و اداره‌كل شیلات خوزستان

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان از امضای تفاهم نامه همکاری با اداره‌کل شیلات خوزستان به منظور ایجاد حوضچه‌های پرورش ماهی در هویزه، تامین زنجیره غذایی شرکت‌ها و کارخانجات، ایجاد اشتغال و استفاده از آب‌های متعارف در شهرستان خبرداد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان میدان‌داری شركت‌های ایرانی در میادین نفت و گاز غرب كارون

در دولت قبل اکثر توسعه‌ها به دست شرکت‌های خارجی انجام می‌شد و بعضا نیمه‌کاره رها کردند و رفتند. در دولت سیزدهم تمام میادین مشترک غرب کارون که در مرحله توسعه هستند توسط شرکت‌های داخلی در حال انجام و این یک افتخار است.

مدیرعامل شرکت توانیر کشاورزان هم پاداش می‌گیرند هم برق رایگان

مدیرعامل شرکت توانیر از اختصاص پاداش ٤ برابر بیشتر از هزینه‌های تامین برق به مشترکان کشاورزی خبر داد که در طرح‌های مدیریت مصرف تابستان امسال مشارکت فعال تری داشته باشند.

مدیر 28 مین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت بررسی زمینه‌های تحقق جهش تولید در بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه صنعت نفت

مدیر بیست‌و‌‌هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت از برگزاری رویدادها و نشست‌های متعدد پیرامون تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در صنعت نفت همزمان با برگزاری این رویداد مهم ملی و بین‌المللی خبر داد.

در سال گذشته اعلام جرم دادستانی علیه مدیران این بانک

وزیر نفت در نامه‌ای به معاونانش، یکی از بانک‌های خصوصی و زیرمجموعه‌هایش را در بلک لیست قرار داده و ممنوع المعامله کرده است! ظهور بابک زنجانی دیگر در نفت!

شرکت ملی پخش فراورده های نفتی مردم نگران تامین بنزین نباشند

مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با تأکید بر اینکه "موجودی سوخت جایگاهها و مخازن ذخیره تکمیل است"، گفت: بنزین به میزان کافی موجود است؛ مردم نگران تامین سوخت نباشند.

مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت نحوه پیگیری کارت سوخت اعلام شد+جزییات

مفقود شدن کارت سوخت یا جاماندن آن در بسیاری از جایگاه‌ها به مشکلی شایع در بین رانندگان تبدیل شده است. از این رو مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت در این باره توضیحاتی داد.

اقدامات ارزنده شرکت نفت و گاز اروندان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هویزه از مدیرعامل شر‌كت نفت و گاز اروندان تجلیل كر

سرهنگ حاتم عبیداوی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هویزه برای اقدامات ارزنده شرکت نفت و گاز اروندان در حوزه‌های فرهنگی، مذهبی و مسئولیت‌های اجتماعی در این شهرستان از مهندس عذاری اهوازی و جمعی از روسای این شرکت تجلیل کرد.

شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گام‌های اساسی در زمینه تامین كالا و تعمیرات در مناطق نفت‌خیز جنوب

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به بهبود شرایط انبار تجهیزات این شرکت نسبت به گذشته گفت: این انبارها از نظر خرید کالا و تأمین ابزار و ادوات مناسب اوضاع قابل‌قبولی دارد و گام‌های اساسی در زمینه تعمیر ماشین‌آلات برداشته شده است.

آخرین اخبار روز