پیام های خود را برای انتشار می توانید در قسمت "تماس با ما" ارسال کنید      
تهران ۲۱.۵۱° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۱.۹۹°

آرشیو

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1
بازار رهن و اجاره کجای تهران می‌توانیم با ۴۰۰ میلیون خانه رهن کنیم؟+جدول

بازار اجاره در روزهای اخیر حاکی از آن است که با 400 میلیون تومان می‌توان در محله‌ جی، آپارتمانی 55 متری و 8 سال ساخت به همراه آسانسور و پارکینگ، و یا در محله نواب آپارتمانی 45 متری و 6 سال ساخت، به همراه پارکینگ، آسانسور رهن کامل اجاره کرد.

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران عیار سکه‌های حراجی با سکه‌های بازار تفاوت دارد؟

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: به هیچ عنوان مشکلی در خصوص سکه‌های بانک مرکزی وجود ندارد. سکه‌های ضرب شده در مرکز مبادله که حراج می‌شود دقیقا همان سکه‌هایی است که بانک مرکزی ضرب کرده و استاندارد است.

وزیر نیرو جزییات مشارکت ایران در ساخت مرتفع‌ترین سد جهان

وزیر نیرو با اشاره به بازدید از پروژه راغون در سفر به تاجیکستان گفت: پروژه ارزشمندی در کل منطقه در حال انجام است. این سد با حجم آب ۱۴میلیارد مترمکعب، ۳۶۰۰ مگاوات نیروگاه و ۱۰۰ کیلومتر تونل به عنوان مرتفع‌ترین سد جهان در دست ساخت است

بازی برد - برد سرمایه‌گذاران در صنعت نفت و گاز ایران/ چه کسی ضرر می‌کند؟

ایران در سال‌های اخیر در قالب قراردادهای جدید نفتی، توافق‌نامه‌ها و قراردادهای مطلوبی را برای توسعه میدان‌های نفت و گاز و ساخت پتروپالایشگاه‌ها امضا کرده است. سبک این نوع قراردادها برای سرمایه‌گذاران بسیار جذاب و شیرین است.

خبر خوش وزارت کار برای کارگران

مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی روند تدوین سند ارتقای سلامت روان جامعه کار و تولید را تشریح کردو از پوشش حداکثری هزینه‌‌های سلامت روان در بنگاه‌‎های اقتصادی خبر داد.

شاخص های حذف یارانه نقدی خانوارها اعتراض بازنشسته‌ای با گردش ۴ میلیاردی به حذف یارانه‌

سخنگوی ستاد اجرایی تبصره ۱۴ قانون بودجه ۹۸ از تلاش‌ها برای متوقف کردن حذف یارانه غیرنیازمندان گفت‌ و به ماجرای ثروتمندانی که در پوشش نیازمندان کمیته امداد مستمری و یارانه می‌گیرند، پرداخت.

آخرین اخبار روز