تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۳

هر ۴۰ روز ساخت یک مدرسه خیرساز در شهرری

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان‌های استان تهران از افتتاح سه مدرسه خیرساز در شهرستان ری در سال جاری خبر داد و گفت: به طور میانگین هر ۴۰ روز یک مدرسه در ری با کمک خیران ساخته شده است.
کد خبر: ۱۰۲۵۸


سید هادی موجانی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان‌های استان تهران در شهرری، اظهار داشت: از اواخر سال ۷۴ با هشت نفر از خیران، مجمع خیران مدرسه‌ساز تهران راه‌اندازی شد و با اضافه شدن مرحوم دکتر محمدرضا حافظی عهده‌دار مجمع خیران مدرسه‌ساز کشور شد که زحمات بی‌شماری در امر مدرسه‌سازی کشیدند که یاد و نام ایشان را در آستانه مهرماه و بازگشایی مدارس گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به ۵۰۰ مجمع خیران مدرسه ساز در کشور و ۱۰ مجمع خارج از کشور، از عشق و علاقه وافر خیران به مدرسه‌سازی سخن گفت و افزود: بیش از ۶۵۳ هزار نفر خیر در سراسر کشور با نیک اندیشی و جهاد واقعی در زمینه علم و دانش برای رفاه و آسایش فرزندان ایران اسلامی مدرسه می‌سازند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران با یادآوری تاریخچه مجمع خیران مدرسه‌ساز شهرستان ری، تصریح کرد: از سال ۸۳ در شهرستان ری ۱۱۲ مدرسه خیرساز احداث و برای تعلیم و تربیت تقدیم آموزش و پرورش شده که به طور میانگین در چند سال اخیر هر ۴۰ روز یک مدرسه در این منطقه با کمک خیران ساخته شده است.

موجانی در پایان با اعلام اینکه در سال جاری سه مدرسه خیرساز به مدارس شهرستان ری اضافه می‌شود، خاطرنشان کرد: دو مدرسه در ناحیه ۲ آموزش و پرورش شهرستان ری و یک مدرسه نیز در ناحیه یک در حال احداث و تکمیل بوده و شهرری همیشه در بحث مدرسه سازی رتبه نخست را در سطح شهرستان‌های استان تهران کسب کرده است. انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز