تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵

پخش زنده مسابقات لیگ برتر هندبال

سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن اصفهان، گفت: پخش زنده تلویزیونی مسابقات هندبال کار خیلی خوبی بود که بعد از چندین سال و با تلاش‌های فدراسیون صورت گرفت و جان ذوباره ای به این رشته داد.
کد خبر: ۱۲۲۳۹
دور دوم مرحله رفت لیگ برتر هندبال مردان از سه‌شنبه ۲۰ آبان‌ماه شروع و طی چهار روز با برگزاری ۱۲ دیدار در تالار هندبال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پیگیری شد. 

دور اول مرحله رفت این مسابقات نیز از ۱۹ مهر و با حضور ۱۲ تیم در تهران و به صورت متمرکز برگزار شد. در پایان رقابت‌های مرحله رفت لیگ برتر هندبال و در گروه اول نیز تیم ذوب‌آهن اصفهان با کسب چهار برد از پنج دیدار خود توانست در رده دوم گروه خود قرار بگیرد.

«کیوان صادقی» سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص نحوه برگزاری دور رفت لیگ برتر، اظهار داشت: در شرایطی قرار گرفتیم که مجبور هستیم لیگ را به صورت متمرکز و بدون حضور تماشاگر برگزار کنیم. همه چیز در دور رفت لیگ برتر خوب بود و با تدابیر فدراسیون، پروتکل‌های بهداشتی نیز به خوبی رعایت شد. 

وی در مورد کیفیت دور رفت لیگ برتر هندبال، تصریح کرد: هر چه که لیگ جلوتر می‌رود، بازی‌ها نیز جذاب‌تر و مهم‌تر می‌شود. مرحله بعدی این مسابقات که ۶ تیم برتر باهمدیگر به رقابت‌ می‌پردازند خود به خود در سطح بالایی برگزار خواهد شد چرا که تیم‌ها همگی می‌خواهند برای قهرمانی بجنگند و این موضوع باعث می‌شود که رقابت‌های سنگین‌تری شاهد خواهیم بود.

سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن در ادامه درباره جوانگرایی تیم‌ها در لیگ برتر این فصل، خاطرنشان کرد: تیم‌ ما با هفت، هشت بازیکن جوان و نوجوان یکی از جوانترین تیم‌های این دوره از لیگ بود. این کار از لحاظی شاید کیفیت لیگ را پایین بیاورد اما در آینده به طور قطع شاهد پیشرفت این بازیکنان و بالا رفتن سطح کیفی لیگ خواهیم بود. تیم‌های دیگر هم باید به بازیکنان جوان بها دهند تا لیگی پویاتر داشته باشیم. 

صادقی در مورد شرایط تمرینی تیم ذوب‌آهن، عنوان کرد: دور برگشت لیگ برتر هندبال احتمالا ۲۰ آذرماه شروع شده و ما نیز در حال تمرین هستیم. ۲ جلسه تمرین را به یک جلسه کاهش دادیم اما در حال حاضر مجبور هستیم که تمریناتمان را قطع نکنیم.

وی در خصوص دور برگشت لیگ برتر هندبال، خاطرنشان کرد: کار صعود ذوب‌آهن و نیروی زمینی از گروه قطعی شده اما ما نباید به تیم سوم گروه امتیاز دهیم چرا که کار ما برای مرحله بعدی سخت می‌شود. امیدوارم در دور برگشت نیز بتوانیم خوب کار کرده و امتیازات بهتری کسب کنیم.

سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن در خصوص پخش زنده دیدارهای لیگ برتر در دور رفت، گفت: این موضوع خیلی عالی بود که بعد از چندین سال و با تلاش‌های فدراسیون صورت پذیرفت. این کار باعث جذب جوانان به این رشته می‌شود و باشگاه‌ها و حامیان مالی را برای سرمایه گذاری در این رشته ترغیب می‌کند. پخش زنده تلویزیونی نفس تازه‌ای به این رشته داد.

صادقی درباره داوری‌های دور رفت لیگ برتر هندبال، اظهار داشت: دیدارهای این مرحله به صورت فشرده برگزار می‌شد و به همین دلیل بر روی داوران فشار زیادی وارد شد. به نظر من باید کوبل‌های داوری افزایش پیدا کند تا در صئرت اشتباه برخی از داوران برای آن‌ها جایگزین وجود داشته باشد.داوران لیگ برتر هندبال باید تعیین سطح شوند. 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز