تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۵.۷۹°
۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰

پیام تسلیت وزیر دفاع در پی شهادت «محمودآبادی»

سردار رسول استوار روز شانزدهم آذر بر اثر ابتلا به کرونا و به دلیل عوارض شیمیایی به شهادت رسید. وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی شهادت سردار «عبدالرسول استوار محمودآبادی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۳۱۷۹
در متن پیام سرتیپ ستاد امیر حاتمی به خانواده شهید عبدالرسول استوار محمودآبادی آمده است: خبر درگذشت جانباز سرافراز سردار دلاور دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی سردار سرتیپ پاسدار عبدالرسول استوار محمودآبادی موجب اندوه فراوان شد.

در ادامه این پیام آمده است: بی‌شک سابقه درخشان و خدمات ارزنده ایشان در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های بلند دینی ملی و انقلابی این سرزمین به ویژه در جنگ تحمیلی ۸ ساله و تا همراهی با سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم در مبارزه پیروزمند و افتخارآمیز با داعش و تروریسم تکفیری از یاد و خاطره دوستان و همرزمان ایشان محو نخواهد شد.

در متن پیام وزیر دفاع آمده است: این جانب با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و به ویژه شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم مراتب تبریک و تسلیت خویش را به حضور شما خانواده معظم آن شهید گرانقدر تقدیم داشته و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رضوان و مغفرت الهی و همجواری با همرزمان شهیدش و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسالت می‌کنم.

سردار رسول استوار روز شانزدهم آذر بر اثر ابتلا به کرونا و به دلیل عوارض شیمیایی به شهادت رسید. این شهید سرافراز متولد کوار و بزرگ شده در شیراز، از شاگردان و نزدیکان شهید محراب آیت‌الله دستغیب و از جوانان انقلابی شیراز بود که در دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) مقابل گروه‌های تکفیری، دوشادوش سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی در سوریه و عراق مجاهدت کرد.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز