تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۶.۷۹°
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹
خسروی:

بازیکن استقلال خوزستان باید از زمین اخراج می‌شد

کارشناس داوری فوتبال کشور گفت: خطایی که در دقیقه ۴۴ بازی اتفاق افتاد، مصداق خطای شدید و خطرناک بود و بازیکن استقلال خوزستان باید از زمین اخراج می‌شد.
کد خبر: ۱۳۶
اخبار معاصر: علی خسروی کارشناس داوری فوتبال کشور گفت: در مورد تصمیم داور درباره خطای هادی نوروزی صحبتی نیست، اما محسن ترکی باید بازیکن استقلال خوزستان را در دقیقه 44 به خاطر ضربه‌ای که به سینه بازیکن پرسپولیس زد و مصداق خطای خطرناک بود، از زمین اخراج می‌کرد.

وی ادامه داد: این بازی از جهت قضاوت داوری مساله دیگری نداشت ولی من می‌خواهم به بهانه این بازی، به نکته‎ای اشاره کنم. نکته این است که داورهای ما با چه متر و معیاری نسبت به قطع بازی در دقایق 30 و 75 اقدام می‌کنند؟

خسروی خاطرنشان کرد: محاسبه دما و رطوبت در داخل ورزشگاه با کدام دستگاه سنجیده می‌شود، در حالی که شرایط جوی ورزشگاه می‌تواند متفاوت با ایستگاه هواشناسی باشد. به همین دلیل بود که وقتی در جام جهانی تصمیم گرفتند در هر نیمه زمان استراحتی در نظر بگیرند، پزشک ورزشگاه و نه پزشک تیم‌ها را مجهز به ساعتی کردند که دمای هوا و رطوبت را نشان می‌داد ولی الان برای ما سوال است که داورها با چه معیاری بازی را متوقف می‌کنند و چه تضمینی وجود دارد که در زمان لازم، از این کار امتناع نکنند و این مساله برای بازیکنان خطرساز نشود. گاهی دما و گاهی رطوبت جزو عوامل خطرساز هستند. اگر شرایط نامطلوب باعث مرگ یک بازیکن شود چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ الان جوان 25 ساله ورزشکار داریم که سکته می‌کند. اگر خدای ناکرده برای بازیکنی به این دلیل اتفاقی روی بدهد و خانواده‌اش شکایت کنند، مسوولان برگزاری مسابقات لیگ محکوم خواهند بود. پس اگر قرار است این قانون اجرا شود، باید آن را درست انجام بدهیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز