تهران ۲۶.۹۹° كمينه ۲۵.۷۹°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۴
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران

جزییات احداث یک آرامستان جدید در شرق پایتخت

جزییات احداث یک آرامستان جدید در شرق پایتخت
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: نقطه‌یابی‌ها انجام شده، اما تا با مالک توافق کامل حاصل نشود این نقاط قابل اعلام نیست البته زمینی در شرق تهران تقریبا توافق نهایی آن حاصل شده است.
کد خبر: ۷۶۵۷۱

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از توافق نهایی با یکی از مجموعه‌ها جهت احداث یکی از آرامستان‌های پایتخت در شرق تهران خبر داد.

به گزارش معاصر، حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، امروز در حاشیه آیین بهره‌برداری از ۴ بازار میوه و تره‌بار شهرداری تهران در قالب یکصد و بیستمین پویش امید و افتخار اظهار کرد: در حوزه احداث بازار‌های میوه و تره‌بار هر تعداد که آماده می‌شود تحویل شهروندان تهرانی می‌دهیم تا روند خدمت‌رسانی سرعت بگیرد.

امروز در قالب یکصد و بیستمین پویش امید و افتخار چهار بازار میوه و تره‌بار در مناطق ۱۱، ۹، ۶ و ۲۲ به بهره‌برداری می‌رسد تا از این پس در روند خدمت‌رسانی به شهروندان تهرانی قرار بگیرند. تا پایان سال جاری نیز ۴۰ بازار میوه و تره‌بار دیگر احداث و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در نقاطی که محیط اجازه می‌دهد این بازار‌ها با معماری ایرانی اسلامی اجرا شود. همچنین کیفیت و توجه به آن را در دستور کار قرار دادیم و شیوه برخورد نیز با مشتریان قطعا بهبود پیدا خواهد کرد. به این ترتیب کیفیت محصولات و تکریم شهروندان در میادین میوه و تره‌بار در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز