تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۵.۷۹°
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت:

اوضاع بورس را سامان دهید

رحمت‌الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در مجلس خطاب به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد گفت:مردم زمین و ماشینشان را فروختند و در بورس سرمایه گذاری کردند و ورشکست شدند. اوضاع بورس را سامان دهید.
کد خبر: ۱۳۹۴۰
رحمت الله نوروزی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) روز پرستار و شب یلدا گفت: از زحمات همه پزشکان، پرستاران و بهورزان و پرسنل آزمایشگاه های کشور که از اسفند ۹۸ با کرونا درگیر هستند، تشکر می کنم. امیدوارم مجلس شورای اسلامی در جهت حمایت از این عزیزان گام مهمی بردارد.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان این که استان گلستان با مشکلات متعددی روبرو است، گفت: بزهکاری و آسیب های اجتماعی در استان گلستان زیاد شده و این استان بیش از هر چیز نیازمند اشتغال پایدار و مولد است. کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰ به استان گلستان نگاه ویژه داشته باشد.

نماینده مردم علی آبادکتول خطاب به رئیس مجلس گفت: مجلس دوبال دارد، قانون و نظارت، ما باید در حوزه قانون نویسی هم فعالیت کنیم. باید از بضاعت فکری، توان علمی و اجرایی همکاران استفاده کنیم.

نوروزی خطاب به رئیس جمهور  گفت: مردم زمین و ماشینشان را فروختند و در بورس سرمایه گذاری کردند. تعداد بسیار زیادی از مردم این روزها به خاطر سقوط بازار سرمایه ورشکسته شدند. در بحث ارز نیز بسیاری ارز نیمایی گرفتند و استفاده کردند و کالا وارد نکردند. فشار گرانی این روزها بیش از هر فشاری روی مردم است و مجلس باید بر کسانی که ارز گرفتند نظارت کنند.

وی همچنین نسبت به همسان سازی حقوق بازنشستگان هشدار داد و در مورد وضعیت کارکنان وزارت علوم گفت: اعضای هیات  علمی دانشگاه آزاد وضعیت بدی دارند بعضی از آنها این روزها در حال تغییر هستند نباید بگذاریم اعضای هیات علمی به هر دلیلی تغییر کند.

نماینده مردم علی آباد در مجلس درپایان نطق خود ضمن توجه وزارت کار به وضعیت خدمتکاران و سرایداران مدارس و نیروهای شرکتی و خرید خدمتی گفت: بعضی از بانک ها در حال حاضر مشغول به جمع کردن پول مردم هستند، این پول باید به چرخه اشتغال بیاید. وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی روی این اتفاق تمرکز کند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز