تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۲.۷۹°
۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵

وضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون ۸۶ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که ۱۹ نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه قرار دارند.
کد خبر: ۱۴۱۳۲
"دکتر پرویز یزدان‌پناه" افزود: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۲۰ هزار و ۳۴۶ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
وی تصریح کرد: از ۴۱۲ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج که شامل تست های PCR و سریع می باشند حدود ۲۶ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران، چرام و بقیه موارد در سایر شهرستان های استان بودند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به اینکه برای به نتیجه رسیدن یک واکسن مراحل متعدد و زمانبری لازم است، اظهار کرد: بهترین راه درمان تا رسیدن به واکسن و یا داروی موثر، پیشگیری است و مردم تا زمان توزیع یک واکسن قطعی باید رعایت پروتکل های بهداشتی را مد نظر قرار دهند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، یزدان پناه تاکید کرد: هر وقت تجمعات و مراسمات زیاد شوند باید در روزهای بعد شاهد افزایش مراجعات و در پی آن افزایش تعداد موارد مثبت، موارد بستری، موارد بستری در آی.سی.یو و افزایش مرگ و میرها باشیم.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز