تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۳.۷۹°
۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰

۵۱۳ سارق در شرق تهران دستگیر شدند

فرمانده نیروی انتظامی شرق تهران اعلام کرد؛ ۵۱۳ سارق و بیش از ۱۸ میلیارد ریال انواع کالاهای خارجی قاچاق در طرح عملیاتی مرصاد کشف و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۴۲۲۱
سردار کیومرث عزیزی در تشریح عملکرد طرح عملیاتی مرصاد یک که به مدت یک هفته در سراسر شرق استان اجرا شد، اظهار کرد: این عملیات از سلسله عملیات هایی است که با هدف کشف مواد مخدر، کالای قاچاق و اموال مسروقه و مبارزه با اراذل و اوباش طراحی و عملیاتی شده که دستاوردهای بسیار خوبی نیز به همراه داشته است.

وی ارزش کارشناسی شده کالاهای قاچاق مکشوفه در این عملیات را ۱۸ میلیارد و ۱۱۲ میلیون ریال عنوان و بیان کرد :این کالاها شامل بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق، پوشاک، پارچه، پتو، چای، لوازم آرایشی و بهداشتی، کالای دخانی، و لوازم خودرو بوده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: در حوزه مواد مخدر که از آن به عنوان ابر آسیب جامعه یاد می کنیم، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به کشف ۱۱۹ و ۳۱۳ گرم انواع مواد افیونی و دستگیری ۸۳ خرده فروش و ۱۴۷ معتاد متجاهر شدند.

سردار عزیزی با بیان اینکه طی این طرح چندین باند قاچاق مواد مخدر منهدم شده است، ادامه داد: اجرای طرح های پاکسازی در کانون های جرم و نقاط آلوده استان با رضایتمندی مردم همراه بود که از همکاری مردم و دستگاه ها نیز تقدیر و تشکر می کنم. 

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف ۵۸ دستگاه خودرو و ۲۹ دستگاه موتور سیکلت مسروقه توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در عملیات مرصاد یک خبر داد و گفت: در این رابطه ۵۱۳ سارق حرفه ای شناسایی و دستگیر شدند.

وی در بخش دیگر با اشاره به پیگیری جدی پلیس استان در راستای اجرای تدابیر فرمانده گرانقدر ناجا و مطالبه مردمی در بحث مقابله و برخورد با اراذل و اوباش خاطر نشان کرد: با پیگیری و رصد دقیق پلیس، ۴۰ نفر از اراذل و اوباش معروف دستگیر و ۳۰قبضه انواع سلاح گرم کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در حوزه پلیس راهور و راه ،از برخورد با بر هم زنندگان نظم ترافیکی خبر داد و تصریح کرد:رعایت انضباط ترافیکی یکی از حقوق اجتماعی افراد است و پلیس با جدیت این موضوع را دنبال می کند که نشانه آن توقیف ۴۷۶ خودرو و ۱۱۶ موتور سیکلت متخلف است.  

به گزارش ایسنا و به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران ، سردار عزیزی، تامین امنیت جامعه را مهمترین دغدغه پلیس دانست و با تقدیر و تشکر از نگاه حمایتی مردم و مسئولان نسبت به موضوع نظم و امنیت استان گفت: مجموعه پلیس شرق استان تهران با همکاری مردم، دستگاه ها و حمایت دستگاه قضائی مصمم به برخورد قاطعانه با مجرمان و قانون شکنان است و قطعاً با این انسجام و همدلی که در استان وجود دارد، هیچ مجرمی در امان نخواهد بود.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز