تهران ۱۹.۸۴° كمينه ۱۹.۸۴°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

مجلس یازدهم در مسیر خدمت رسانی به مردم حرکت کرده است

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجا که مجلس یازدهم گرایشی به سمت خدمت رسانی حداکثری به مردم دارد در طول این مدت که از عمر آن می گذرد تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با جدیت در این مسیر گام بردارد.
کد خبر: ۱۹۳۷۳
به گزارش پایگاه خبر معاصر، رحمت الله فیروزی پوربادی، درباره عملکرد مجلس یازدهم در ۱۰ ماهه سال ۱۳۹۹ بیان کرد: از آنجا که مجلس یازدهم گرایشی به سمت خدمت رسانی حداکثری به مردم دارد در طول این مدت که از عمر آن می گذرد تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با جدیت در این مسیر گام بردارد.

وی در ادامه اظهار کرد: مجلس در طول ۱۰ ماه گذشته هرآنچه در توان داشته را به کار گرفته تا گره ای از مشکلات کشور گشوده و فشار را بر مردم کاهش دهد. مجلس به بحث محرومیت زدایی، ساماندهی بازار مسکن، شفافیت آرای نمایندگان، اصلاح قانون انتخابات، کاهش فشارهای دشمن و استکبار ستیزی ورود کرده و مصوبات خوبی داشته است.

نماینده مردم نطنز در مجلس تصریح کرد: کار مجلس قانون گذاری و نظارت بر اجرای صحیح قانون است اما کار اجرایی در دست دولت است و می توان نمره قابل قبولی به عملکرد مجلس در طول چند ماهی که از عمر آن می گذرد، داد.

فیروزی پوبادی در پایان تاکید کرد: در حوزه هایی نظیر جذب سرمایه گذار، رونق و جهش تولید و بهبود وضعیت معیشت مردم جا دارد تا کار جدی تر و بیشتری صورت گرفته و مجلس نیز این موضوعات را با جدیت بیشتری در سال آینده دنبال خواهد کرد.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز