تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۳.۷۹°
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴

کشف مواد مخدر در انار صادراتی لبنان (+عکس)

تیم‌های کنترل مواد مخدر نیز با همکاری گمرک تلاش برای قاچاق 2.4 میلیون قرص آمفتامین را خنثی کردند
کد خبر: ۲۱۳۰۵
پس از آنکه مقامات عربستان سعودی دو تلاش برای قاچاق مواد مخدر را خنثی کردند، این کشور واردات میوه و سبزیجات از لبنان را ممنوع کرد.

به گزارش معاصر به نقل از عرب‌نیوز، آژانس مطبوعاتی عربستان گزارش داده که گمرک بندر اسلامی جده بیش از 5.3 میلیون قرص کپتاگون را که در یک محموله انار پنهان شده بود، ضبط کرد.
 
محمد بن النعیم، معاون امور امنیتی اداره گمرکات عربستان گفت: «محموله‌ای از لبنان هنگام ورود توقیف شد که ماموران گمرک عربستان در آن 5میلیون و 383 هزار و 400 قرص کپتاگون را که در آن به طر ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف کردند». 

کل محموله و کسی که قرار بود آن را ترخیص کند، با همکاری اداره کل کنترل مواد مخدر دستگیر شدند.

النعیم گفت که کارمندان گمرک به تلاش‌های خود برای محافظت از کشور در برابر قاچاق مواد مخدر ادامه خواهند داد. تیم‌های کنترل مواد مخدر نیز با همکاری گمرک تلاش برای قاچاق 2.4 میلیون قرص آمفتامین را خنثی کردند. همه این محموله‌ها از مقصد لبنان به عربستان وارد شده بودند.

عربستان واردت میوه و سبزیجات از لبنان را به دلیل کشف مواد مخدر ممنوع کرد

این ممنوعیت تا زمانی که مقامات لبنانی تضمین کنند که اقدامات لازم برای جلوگیری از قاچاق مواد مخدر انجام دهند، برقرار خواهد بود.

وزارت کشور محموله‌های سایر محصولات از مقصد لبنان را پیگیری و رصد می‌کنند تا ببینند آیا لازم خواهد بود که اقدامات مشابهی انجام دهند یا خیر.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز