تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۱۸.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱

سقوط سنگ ۲۵ تنی در جاده خاوران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از سقوط سنگ ۲۵ تنی در جاده خاوران خبر داد.
کد خبر: ۲۱۹۷
اخبار معاصر: سیدجلال ملکی  اظهار داشت: ساعت ۱۶:۴۴ دقیقه روز گذشته حادثه آوار در یک منزل واقع در بلوار کاوه به سامانه ۱۲۵ اعلام و دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در یک زمین به وسعت ۲۰۰ متر گودبرداری به عمق ۶ متر صورت گرفته بود. در این زمین گودبرداری شده یک چاه وجود داشت که از آن آب خارج می‌شد و کارگری برای تخلیه آن وارد چاه شده بود. یک ساختمان دو طبقه قدیمی که در کنار زمین گودبرداری شده وجود داشت نیز ناگهان تخریب شد و مقدار زیادی سنگ و خاک روی چاه را گرفت و کارگر در آن محبوس شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: آتش‌نشان‌ها بعد از ساعت‌ها تلاش و برداشتن آوار توانستند چاه را پیدا کرده و این کارگر افغانی را خارج کنند. با تحویل این فرد به اورژانس مشخص شد این فرد جان خود را از دست داده است.  این عملیات بعد از حدود ۶ ساعت در ساعت ۲۳ به پایان رسید.

ملکی از وقوع حادثه دیگری خبر داد و گفت: ساعت ۲:۴۵ بامداد حادثه واژگونی یک دستگاه تریلر ابتدای جاده خاوران به سامانه ۱۲۵ اعلام و یک ایستگاه به همراه جرثقیل ۵۵ تنی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: این تریلر یک قطعه سنگ ۲۵ تنی را حمل می‌کرد که واژگون شد و در جاده افتاد. آتش‌نشان‌ها با کمک پلیس به ایمن سازی محل حادثه پرداختند و با کمک جرثقیل کامیون به حالت اولیه بازگشت و سنگ بزرگ نیز به حاشیه جاده منتقل شد. این عملیات در ساعت ۵:۳۰ دقیقه بدون مصدوم به پایان رسید.

/انتهای پیام/ انتهای پیام
منبع: میزان
اشتراک گذاری :
برچسب ها : سقوط سنگ جاده
ارسال نظر

آخرین اخبار روز