تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۵.۷۹°
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۰

واکسیناسیون بیماران خاص و صعب العلاج

کد خبر: ۲۲۹۵۴
همزمان با قرار گرفتن واکسیناسیون سالمندان روی ریل نظم و سرعت، امروز در تهران ۴ مرکز ​واکسیناسیون تخصصی ویژه بیماران خاص و صعب العلاج، با هر گروه سنی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، همزمان با قرار گرفتن واکسیناسیون سالمندان روی ریل نظم و سرعت، امروز در تهران ۴ مرکز ​واکسیناسیون تخصصی ویژه بیماران خاص و صعب العلاج، با هر گروه سنی به بهره برداری رسید.

واکسیناسیون ضد کرونایی بیماران خاص و صعب العلاج، باید با احتیاط و ملاحظات بیشتری انجام شود و به همین خاطر، اولا این افراد اولا باید در مراکز درمانی واکسینه شوند، ثانیا قبل از واکسیناسیون باید غربالگری‌های ابتدایی روی آن‌ها انجام شود.

تاکنون بسیاری از بیماران صعب العلاج، یا واکسینه شده اند و یا با راه اندازی این مراکز در سراسر کشور به زودی  واکسینه خواهند شد.

ضمنا افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای مثل: دیابتی‌ها یا بیماران قلبی و عروقی شامل این اولویت نمی‌شوند و باید منتظر فراخوان گروه سنی خود بمانند.

در بیماران خاص به دلیل رعایت خوب شیوه نامه‌های بهداشتی در این مدت، شواهدی از ابتلا به کرونا مشاهده نشده است، اما ضروری است تا هر چه سریعتر با واکسیناسیون ضد کرونایی به طور کامل خودشان را در برابر این ویروس مقاوم کنند.

مراکز واکسیناسیون بیماران خاص و صعب العلاج، ​ تنها مربوط به عزیزان پیوندی، رادیوتراپی‌ها و مبتلایان به سرطان است و سایر بیمارانی که پرونده های خاص پزشکی دارند، حتما باید به مراکز درمانی خودشان مراجعه کنند. انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : واکسیناسیون
ارسال نظر

آخرین اخبار روز