تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۶.۷۹°
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

طرح تروریست‌ها در «سامراء» خنثی شد

فرمانده عملیات مشترک عراق اعلام کرد: تلاش عناصر گروه تروریستی داعش برای منفجر کردن پادگان نیروهای امنیتی شکست خورد.
کد خبر: ۲۵۱
اخبار معاصر: «السومریه‌نیوز» گزارش داد که فرماندهی عملیات مشترک عراق از تلاش ناموفق برای منفجر کردن پادگان نیروهای امنیتی در سامراء توسط یک خودروی بمب‌گذاری شده و بازداشت دو عامل انتحاری این عملیات، خبر داد.

این در حالی است که گروه تروریستی داعش با انتشار بیانیه ای مدعی شد این پادگان را منفجر کرده است.

فرماندهی عملیات مشترک عراق تصریح کرد «یک خودروی بمب‌گذاری شده که سرنشینان آن دو تروریست بود را زیر نظر داشتند و آن را از لحظه خروج از مخفیگاه خود در بخش عملیات سامراء تعقیب می‌کردند. هنگامی‌که این خودرو در حال نزدیک شدن به هدف خود بود، نیروهای پلیس فدرال سرنشینان آن را غافلگیر و دستگیر کردند. در بازجویی‌ها انجام شده از این دو تروریست، آنها به جنایت خود در تلاش برای منفجر کردن این خودرو در مرکز پادگان نیروهای عراقی در منطقه العباسیه نزدیک سامراء اعتراف کردند.»

بازدید العبادی از الانبار

یک منبع نظامی عراقی به خبرگزاری آلمان خبر داد که «حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق، عصر سه‌شنبه با یک هواپیمای نظامی به پایگاه نظامی «الحبانیه» در الانبار رفت و بلافاصله نشستی در پشت درهای بسته با سرتیپ «قاسم المحمدی» فرمانده عملیات الانبار و  سرتیپ ستاد «هادی رزیج» و «زیاد الدلیمی» فرمانده نیروهای بسیج مردمی (الحشد الشعبی) درباره بررسی آخرین تحولات عملیات آزادسازی این استان از اشغال گروه تروریستی داعش، تشکیل داد.

این منبع افزود: العبادی پس از این دیدار، به میان مردم در شهرستان «الخالدیه» در شرق الرمادی رفت و در جریان خواسته‌‌های آنان که مهم‌ترین شان تکمیل عملیات آزادسازی الرمادی و دیگر شهرهای استان الانبار بود، قرار گرفت.

  • انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز