تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰

قالیباف: مشکل مسکن یکی از عوامل مهم طلاق و کاهش جمعیت در کشور است

کد خبر: ۲۷۳۶۷
اگر در کشور دچار مشکل هستیم به دلیل ضعف مدیریت و بی‌توجهی به فرهنگ "ما می‌توانیم" است. 

رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم آغاز به کار پروژه طرح صنعتی سازی ساختمان وزارت دفاع گفت: امروزه با تورمی که رو به رشد است کسی که خانه ندارد دیگر نمی‌تواند صاحب خانه شود. اگر در کشور دچار مشکل هستیم به دلیل ضعف مدیریت و بی‌توجهی به فرهنگ "ما می‌توانیم" است.

به گزارش پایگاه خبری اخبار معاصر به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف در مراسم آغاز به کار پروژه طرح صنعتی سازی ساختمان وزارت دفاع اظهار کرد: در کارهایی که می‌شود گره‌ها را باز کرد خودمان آن را تبدیل به مشکل می‌کنیم. ما در دوران دفاع مقدس هم با دو تفکر "ما می‌توانیم" و تفکر بنی صدر که معتقد بود "ما نمی‌توانیم" مواجه بودیم. اگر در کشور دچار مشکل هستیم به دلیل ضعف مدیریت و بی‌توجهی به فرهنگ "ما می‌توانیم" است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به زلزله خیز بودن کشور گفت: باید در تکنولوژی ایمن سازی، سرعت سازی، کیفیت و قدرت انتقال ساختمان در کنار علم و تکنولوژی دنیا قرار بگیریم. باید طرح صنعتی سازی ساختمان را مردمی سازی کنیم.

قالیباف افزود: در طرح جهش تولید و تامین مسکن مجلس، صندوق زمین و مسکن پیش بینی شده است تا در جایی که بیشترین بار به دوش ملت است، آن را دولت جبران کند. بحث مسکن امنیت روانی و اجتماعی جامعه را از بین برده است. امروزه با تورمی که رو به رشد است کسی که خانه ندارد دیگر نمی‌تواند صاحب خانه شود. یکی از عوامل مهم طلاق و کاهش جمعیت کشور مسئله مسکن است.

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
برچسب ها : مسکن طلاق
ارسال نظر

آخرین اخبار روز