تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷

آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۰ تا پایان امروز

کد خبر: ۲۸۲۹۴
داوطلبان تا آخر وقت امروز ۱۸ مرداد فرصت دارند برای ثبت‌نام و انتخاب رشته در رشته‌هایی که پذیرش آنها با سوابق تحصیلی است اقدام کنند. 
 
سخنگوی سازمان سنجش گفت: مهلت انتخاب رشته مجازین کنکور ۱۴۰۰ امروز (دوشنبه، ۱۸ مرداد) به پایان می رسد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار معاصر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش کشور، اظهار کرد: فرآیند انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۰ از روز پنجشنبه، ۱۴ مرداد در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آغاز شد.

زرین آمیزی افزود: داوطلبان تا آخر وقت امروز (دوشنبه، ۱۸ مرداد) فرصت دارند برای ثبت‌نام و انتخاب رشته در رشته‌هایی که پذیرش آنها با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) است براساس دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های پذیرش براساس سوابق تحصیلی اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش با اشاره به اینکه در این آزمون تعداد یک میلیون و ۸۲ هزار و ۹۰۰ نفر در فرآیند انتخاب رشته کنکور مجاز شده اند، گفت: بر اساس آخرین آمار  تاکنون ۱۰۴ هزار و ۹۹۷ کنکوری نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند.

داوطلبان برای انتخاب رشته بهتر می توانند از نرم افزار انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش و از اطلاعات داوطلبان سال جاری و اطلاعات رشته محل‌های سال گذشته استفاده کنند. این نرم افزار در اولین گام پس از ورود داوطلب، اطلاعات کلی، اصول و مبانی استفاده از سیستم را نمایش داده و پس از آن حداکثر تا ۳۰۰ رشته محل را به داوطلب نمایش می دهد. 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز