تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۳.۷۹°  بیشینه ۲۵.۹۹°
۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳

هشدار: دوئل بر سر تخفیف

بنیان‌گذار تخفیفان اعلام کرده است که دو شرکت تخفیفان و نت برگ برای رسیدن به هدف‌های مشترک تصمیم گرفته‌اند با یکدیگر ادغام شوند. اما این ادغام چه تبعاتی را به دنبال خواهد داشت؟
کد خبر: ۳۳۳۹۸

 هشدار: دوئل بر سر تخفیف
به گزارش معاصر، تخفیفان و نت برگ از سایت‌هایی هستند که کالاها و خدمات مختلف را با تخفیفات قابل توجه‌ای به کاربران خود پیشنهاد می‌دهند. این دو شرکت به تازگی اعلام کردند که قصد ادغام با یکدیگر را دارند.

نت برگ و تخفیفان سایت‌های هستند که روزانه به مشتریان خود، پیشنهادات متنوع را در هشت حوزه رستوران‌ها و فست فود، خدمات تفریحی و ورزشی، پزشکی و سلامت،‌ هنر و تئاتر، آموزشی، زیبایی و آرایش، ‌کالا و خدمات با ۴۰ تا ۹۹ درصد تخفیف ارائه می‌دهد. صاحبان کسب و کارهای مختلف با عضویت در این سایت و ارائه تخفیفات ویژه می‌توانند به جذب مشتری بپردازند. افراد نیز با بهره‌مندی از تخفیفات این وب سایت‌ها،‌ کالاها و خدمات مختلف را با پایین‌ترین قیمت دریافت می‌کنند.

نت برگ و تخفیفان ادغام شدند

به تازگی اما نازنین دانشور بنیان‌گذار وب سایت تخفیفان در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرده است که تخفیفان با رقیب همیشگی خود یعنی نت برگ، ادغام شده و در حال همکاری با یکدیگر هستند. به گفته او دلیل این ادغام این است که این دو وب سایت هدف‌های مشترکی را دنبال می‌کنند: « اساسا دو هدف اصلی را دنبال می‌کردیم، یکی مدیریت بازاری که داخلش بودیم؛ از بحث هزینه‌ها و درآمد و دومی حرکت به سمت استراتژی‌های جدید که دید‌ه بودیم اما رقابت روزمره جان و زمانی برامون نمی‌ذاشت.»

این دو مجموعه همواره برای داشتن سهم بیشتر از بازار با یکدیگر در رقابت بودند، به این صورت که هرکدام از آن‌ها به دنبال ارائه تخفیف‌های بیشتر و متنوع‌تر به مخاطبان خود بودند.  اما به نظر می‌رسد ادغام و همکاری این دو مجموعه با اینکه منجر به بزرگ‌تر شدن آن‌ها خواهد شد اما احتمالا این اتفاق یک انحصار را در این بازار شکل ‌می‌دهد؛ با این ادغام و عدم وجود رقابت بین‌ آن‌ها، مشتریان دیگر با تخفیف‌های متنوع روبه رو نخواهند بود.

منبع: تجارت نیوز   

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز