تهران ۱۷.۹۹° كمينه ۱۷.۹۹°  بیشینه ۱۸.۷۹°
۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴

ضعف ساختار تیم پرسپولیس

شرایط تیم‌های ایرانی در آسیا خوب نیست این نشان می‌دهد ساختار تیم‌های کشورمان ضعیف است.
کد خبر: ۳۳۸۲۸

ضعف ساختار تیم پرسپولیس


به گزارش معاصر، پرسپولیس فردا در سومین بازی خود در لیگ برتر باید به مصاف آلومینیوم اراک برود.

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از  این دیدار گفت: با توجه به شرایط جدول دیدار حساسی پیش رو داریم اما از حضور در شهر با صفای اراک خوشحال هستم.

سرمربی پرسپولیس افزود: بازی فنی و خوبی پیش رو داریم و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم. هدف ما کسب سه امتیاز است و برای آن باید بجنگیم و تلاش کنیم.

گل محمدی در مورد نگرانی هواداران در مورد احتمال حذف از لیگ قهرمانان آسیا گفت: بیش از ۱۰۰ میلیارد از ای اف سی طلبکار هستیم و اگر پول ما را می‌دادند بدون دردسر مجوز حرفه‌ای می‌گرفتیم.

وی بیان کرد: آلومینیوم اراک ساختار و امکانات خوبی دارد که می‌تواند در آینده با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری به یک باشگاه حرفه‌ای تبدیل شود و حتی در جمع مدعیان قهرمانی قرار گیرد و یکی از قطب‌های فوتبال کشور شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد درباره مسائل داوری گفت: وقتی اتفاقات داوری که در بازی‌های ما وجود دارد را با تیم‌های دیگر مقایسه می‌کنیم می‌بینیم خیلی راحت برایشان پنالتی گرفته می‌شود اما یک گل سالم هفته قبل زدیم ولی مردود شد و مقابل فولاد هم پنالتی به ضرر ما گرفتند. متأسفانه اینها نگرانی ایجاد کرده است و امیدواری با دقت بیشتری به مسائل داوری رسیدگی شود.

گل محمدی درباره استقبال هواداران اراکی از پرسپولیس گفت: تشکر می‌کنم در هر شهری می‌رویم هواداران ما را شرمنده می‌کند چون پرسپولیس بیشتر از تیم‌های دیگر هوادار دارد. برای آنها آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم بیشتر پروتکل‌ها را رعایت کنند چون هنوز شرایط خوبی‌ها حاکم نیست و باید بیشتر رعایت کنیم. دوست نداریم سلامتی هواداران به خطر بیفتد.

وی در مورد ضعف در خط دفاعی پرسپولیس و دریافت ۲ گل در بازی‌های گذشته گفت: چهار گل تیم را در دو بازی گذشته مهاجمان زده اند و این نقطه روشن تیم ماست اما در دو بازی گذشته گل خوردیم که این نگران کننده است. ما در جریان بازی سخت گل می‌خوریم ولی در دو بازی قبلی این اتفاق افتاد. هر اتفاقی در تیم می‌افتد مسئولیتش با من است و باید ایرادات را برطرف کنیم شاید باید دقت بیشتری در دفاع بگذاریم.

سرمربی پرسپولیس در پایان تصریح کرد: امکان باز شدن پنجره در روزهای آینده شاید فراهم نشود اما به آینده امید داریم و امیدوارم شرایط برای همه تیم‌ها برابر باشد چرا که از بین ۱۶ تیم شرایطی به صورتی است که فقط ما نمی‌توانیم بازیکن خارجی جذب کنیم. مشکلات باشگاه واقعاً زیاد است اما به خاطر هواداران سعی می‌کنیم با تلاش بیشتر کمبودها را جبران کنیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز