تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۲.۷۹°
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۰

فال روزانه: فال امروز سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰

فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کندفال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.
کد خبر: ۳۴۷۷۳
فال روزانه: فال امروز سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰


 فال روزانه فروردین (فال سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ )

پیش از شنیدن یا نشنیدن چه قضاوتی می‌توان داشت؟ باید ابتدا حرف‌های او را خوب و کامل بشنوی، بعد در مورد او و این موضوع قضاوت کنی.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

مهم‌ترین چیزی که باید در این بخش به آن توجه کنید این است: بدانید چه چیزی ندارید و می‌خواهید به‌دستش بیاورید. واقع‌بین باشد و نواقص یا نداشته‌هایتان را بپذیرید. آن‌وقت است که می‌دانید چه می‌خواهید و می‌توانید به‌ آنها فکر کنید. قبول دارم که این می‌تواند آغاز یک موج منفی باشد، خب بالاخره یاد نداشته‌هایتان می‌افتید! ممکن است شروع کنید به دلسوزی کردن برای خودتان، بی‌علاقه شوید، انگیزه‌تان را از دست بدهید و دیگر سمت چیزی نروید. چاره‌ای نیست، البته راه‌حل دارد.۱۰ مورد از داشته‌هایتان و آنچه که دارید و برای‌شان سپاسگزارید، لیست کنید.

اگر می بینید که یکی از نزدیکان تان رفتارهای عجیب و غریبی از خود نشان می دهد، به جای سوال از دیگران، بهتر است که خود علت آن را پیدا و سپس برای رفع آن تلاش کنید. به زودی یک پیشنهاد کاری به شما می شود، قبل از هر تصمیمی خوب فکر کنید تا بعدها پشیمانی به سراغتان نیاید. شما باید از فرصت هایی که پیش رویتان قرار می گیرد، نهایت استفاده را بکنید. به زودی اتفاقی روحیه شما را از این رو به آن رو می کند پس خودتان را برای یک شادی بزرگ آماده کنید. توقعتان را از خودتان کم کنید و به جای کلافگی و ناراحتی به خودتان حق اشتباه کردن بدهید. در مورد کاری که می خواهید شروع کنید بهتر است اول از خودتان بپرسید آیا آمادگی عواقبش را دارید یا نه. شخصی به شما اطمینان کرده و با شما درد و دلی کرده، حواستان را جمع کنید و راز دار باشید.

تنش‌ها و فشارهای عصبی که شما در روابط خود با آنها مواجه شده اید باعث شده شروع به خوشگذرانی کنید، اما قبل از اینکه اعلام کنید همه چیز عالی و خوب هست چند روزی صبر کرده تا ببینید چه اتفاقی می‌افتد. شما امروز زیاد منطقی نیستید، ولی این بدین معنی نیست که در افکار خود اصلاً به واقعیت فکر نمی‌کنید. تجسم کردن یک سناریوی عالی با جزئیات کامل می‌تواند بهتان کمک کند تا رویاهای خود را به طور کامل آشکار کنید.

تنبلی را کنار بگذار. تنبلی بیماری یا عادت بدی است که به مرور اراده‌ات را ضعیف می‌کند. با ورزش و ایجاد روحیه و انگیزه در خود می‌توانی این مشکل را حل کنی.

انگیزه خود را برای کار و بدست آوردن پول نباید از دست داد. باید پذیرفت که این هم بخشی از زندگی است. سعی به خودت انگیزه بدهی و همین انگیزه است که مانند یک موتور تو را به حرکت درمی‌آورد و موانع را پشت سر می‌گذارد.

فال روزانه اردیبهشت (فال سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ )
 
کدورت‌هایی در زندگی خصوصی‌ات وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر آنها را رفع کنی. بی‌توجهی تو به برخی مسائل عاطفی دوست یا همسرت را می‌رنجاند. باید بیشتر مراقب رفتارت باشی.

صحبت کردن با بعضی از دوستان، به تو روحیه‌ای تازه و انرژی خاص می‌دهد. پس این روزها با این افراد بیشتر در تماس باش و از آدم‌های منفی که تو را از زندگی پشیمان می‌کنند ارتباط نداشته باش.

اگر از تمام چیزی که می‌خواهید تا شما را به هدف‌تان برساند سر در بیاورید، می‌توانید به اندازه یک متخصص به خودتان مطمئن باشید. «دانش» ذهن شما را آرام می‌کند و نگرانی را از شما دور می‌کند. اگر بدانید مسیرتان چیست و چگونه باید آن را طی کنید، افکار منفی دور می‌شوند، اعتماد به نفس‌تان بالا می‌رود و نگرشی تازه پیدا خواهید کرد.

شما در خصوص کارهایی که می‌خواهید هفته آینده در محل کار انجام دهید برنامه‌های غیرممکنی در سر دارید، اما این برنامه‌ها در حال حاضر ممکن است قابل اجرا به نظر برسند. شاید شما فکر می‌کنید که منطقی و واقع بین هستید، اما در واقع چنین نیست و شما در آسمان‌ها پرواز می‌کنید!! به جای اینکه از رویا پردازی دست بردارید بهتر است رویاهایتان را بشناسید و آنها را با واقعیت هماهنگ کنید.

اگر فکر می کنید که نمی توانید امروز مطابق برنامه هایتان پیش بروید، باید بگوییم که نگران هیچ چیز نباشید. هیچ اتفاقی نمی افتد اگر نتوانید به بعضی از برنامه هایتان نرسید. پس سعی کنید که با تمرکز همه کارهایتان را انجام دهید. به زودی دوست دوران قدیمی خود را خواهید دید و اطلاعاتی از او به دست تان می رسد که زندگی تان را دچار تحول خواهد کرد. برای ایجاد تغییر ابتدا با دیگران مشورت کنید، سپس وارد عمل شوید. خوش بینی های اخیرتان ممکن است آنقدر که آرزویش را می کنید ختم به خیر نشود. بهتر است در کار یا روشی که در پیش گرفته اید تجدید نظر کنید و با تامل و تعمق بیشتری به آن بپردازید تا بتوانید به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید. در روابط عاطفی کاسه داغ تر از آش نشوید و کاری نکنید که توقع جبران داشته باشید.

تو بهتر از هر کسی می‌توانی استعدادهایت را تقویت کنی و تجربه‌های زیادی بدست آوری. پرورش این استعدادها به معنای سود اقتصادی در بلندمدت خواهد بود.



فال روزانه خرداد ( فال سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ )
 
در دوست‌داشتن نمی‌توان فقط به منافع خود فکر کرد. نمی‌گویم حتما در این‌باره باید خود را قربانی کرد اما باید رفتاری در پیش گرفت که دوستی‌ها شفاف‌تر و عمیق‌تر شود. در دلت جایی برای دیگران باز کن.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

یکی از راه‌های مطالعه درباره انگیزه‌تان، شنیدن داستان‌های موفقیت دیگران است که مغز شما را وادار به تفکر می‌کند. البته ممکن است فکر کنید مثلا خواندن داستان کسی که موفق شده است ۳۰ کیلو وزن کم کند، شما را مایوس می‌کند و حس کنید آدم بی‌عرضه‌ای هستید که نتوانسته‌اید حتی ۵ کیلو وزن کم کنید؛ اما اگر حتی فرض کنیم این حرف‌تان درست باشد، باید احساسات منفی را از خودتان دور کنید و عزم‌تان را جزم کنید. می‌توانید حتی از همین افراد کمک بگیرید. اتفاقا همین‌طور داستان‌ها می‌تواند برای پیشرفت ترغیب‌تان کند و از بی‌تفاوتی نجات‌تان دهند.

حالا که ماه به نشانه شما بازگشته است شما نیز خیلی احساساتی شده‌اید، اما علاوه بر این احساسات شما افکارتان را هدایت می‌کند. شاید شما سعی می‌کنید کنترل و تعادل خود را حفظ کنید، اما از اتفاقات غیر منتظره‌ای که پیش خواهد آمد شگفت زده خواهید شد. به جای اینکه سعی کنید راه خود را از این مخصمصه بیرون بکشید، به حس ششم غریزی خود اطمینان کنید؛ چراکه این حس شما را به مسیر درستی هدایت می‌کند.

شما دوست دارید تنها با افرادی که با شما تفاهم دارند ارتباط داشته باشید اما بدانید تنها در شرایطی زاویه دید شما گسترده تر می شود و خلاق تر می شوید که با افرادی متفاوت از خودتان باشید. در رابطه عاطفی، شما انتخاب های زیادی در سر دارید به طوری که مدام وسوسه می شوید اما بدانید که انتخاب درست را کرده اید، پس شک نکنید و انرژی خود را صرف آنچه دارید، کنید تا نتیحه دلخواهتان را به دست آورید. از شخصی که برایتان بسیار عزیز است دلخورید، آشتی کنید روابطتان بیش از این حرف ها ارزش دارد. به یک پیشنهاد کاری یا سرمایه گذاری بهتر است فعلا نه بگویید و کمی بیشتر تحقیق کنید. شما عاشق هستید و دلتان پاک است، صبر و تحمل داشته باشید اوضاع روبه راه و بر وفق مرادتان خواهد شد.

چرا برای بهبود وضعیت مالی‌ات، از تمام توان خود استفاده نمی‌کنی؟ همه از تو انتظار کارهای ارزنده و مهمی را دارند اما تو همچنان کج‌دار و مریز رفتار می‌کنی. باید برای رسیدن به آرزوهای مادی، از خودت کار بکشی.
 

فال روزانه تیر ( فال سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ )
 

تو باید دوباره به سوی او بگردی. البته این یک پیشنهاد است و تصمیم نهایی با توست. به هر حال اگر احساس می‌کنی او همان کسی که تو همیشه آرزویش را می‌کردی، برای بازگشت هیچ بهانه‌ای نباید بیاوری.

اگر لیستی از اهداف یا کارها دارید به نفعتان است که از کوچک‌ترین‌شان شروع کنید وقتی آن را به نتیجه برسانید، انگیزه لازم برای کار بعدی خود به خود ایجاد شده است. دستاورد واقعی مثل این می‌ماند که نصف راه را رفته باشید.

شما با داشتن واکنش‌های احساسی قوی در موقعیت‌های شخصی کاملاً آشنایی دارید، اما امروز صحبت کردن در مورد افکارتان با یک نفر دیگر برایتان تبدیل به یک معضل شده است. شما برای سنت شکنی کردن و شکستن قالب‌ها آمادگی دارید، اما نمی‌خواهید به قیمت خراب کردن همه چیز صاحب آزادی شوید. در عین حال که برنامه‌های بزرگی برای خود در سر دارید اول باید حرکت خود را آرام تر کنید.

شما در شرایط پر از استرس و تنشی به سر می برید اما باید یاد بگیرید که در این شرایط چگونه کمک و حمایت های لازم را دریافت کنید. در رابطه عاطفی تان دچار ناامیدی شده اید، اما آنجا که انتظارش را ندارید، همه چیز به بهترین نحو تغییر خواهد کرد. بنابراین مثبت اندیش باشید. کتاب خواندن در این شرایط می تواند هم شما را آرام کند و هم چیزهای جدیدی به شما بیاموزد. بنابراین وقتی را برای این کار اختصاص دهید. نگرانی های بی موردی ذهن شما را مشغول کرده، با دیدی مثبت به آینده بنگرید و تا برفی نیامده پارو برندارید. انجام کاری ظاهرا مشکل به شما سپرده می شود، شما به خوبی از پس این کار بر می آیید. در مورد نیتتان با دیگران همانطوری رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار کنند.

مراقب باش. تعهدات مالی تو دارد سر از جاهای خطرناکی در می‌آورد. سعی کن براساس آنچه داری حرکت کنی و از قرض و وام و چک و سفته، فاصله بگیری. مراقب اوضاع اقتصادیت باش.
 

فال روزانه مرداد ( فال سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ )
 

باید با آغوش باز و روی گشاده با دوست و یا همسرت برخورد کنی. هیچ کس نیست که عیب و یا ایرادی نداشته باشد. این مسئله در مورد خود تو هم صادق است. باید با گذشت از بعضی عیبها چشم‌پوشی کرد.

ممکن است شما خیلی وقت‌ها کارهایی انجام داده باشید و از انجام آنها ناراضی باشید. اشکالی ندارد، گذشته دیگر گذشته است. لزومی ندارد مدام خودتان را شماتت کنید. دست از سر خودتان بردارید. اگر موفق شوید این کار را بکنید، می‌توانید تجربیات بدتان را هم مثل افکار منفی رها کنید. سعی کنید برای خودتان سرگرمی‌های تازه به‌وجود بیاورید و به همه چیز با دید منطقی نگاه کنید، آن‌ وقت چیزهای بد هم مثل بقیه چیزها می‌گذرند و آن‌قدرها آزارتان نمی‌دهند.

امروز تحقیق کردن و کند و کاو کردن آرزوهایتان عجیب و حیرت انگیز به نظر می‌رسد، اما شما کاملاً برای این کار آماده شده اید. شما به راحتی می‌توانید در شرایط احساسی قرار بگیرید. با وجود این اگر نتوانستید درست فکر کنید نگران نشوید، چرا که هم اکنون فعالیت‌های اجتماعی در اولویت قرار دارند و اصلاً زمانی برای تعمق کردن باقی نمانده است.

چند روزی ست که ذهن تان به شدت درگیر است. برای این که امروز کمی از شر آنها خلاص شوید، بهتر است که کارهایی را که واقعاً به آنها علاقه دارید، در برنامه تان قرار دهید. دور تصمیم گیری های مهم را خط بکشید، از خریدهای مهم هم دوری کنید زیرا انتخاب های خوبی نخواهید داشت. به جای آن سعی کنید که با طبیعت بیشتر در ارتباط باشید و از آن انرژی بگیرید. امروز روز خوبی برای یک قرار ملاقات عاشقانه با عشق زندگی تان است. پس تا دیر نشده هماهنگی های لازم را انجام دهید. از یک موقعیت ظاهرا از دست رفته بهره برداری کنید تا بتوانید از مشکل تازه بوجود آمده عبور کنید. با گفتن حرفی روند کارها برایتان آسانتر خواهد شد. تغییراتی در وضعیت ظاهری محل کار یا زندگی شما بوجود می آید که این تنوع موجب افزایش انگیزه و بالا بردن روحیه تان می شود.

 آینده بهتری در انتظار توست. فشار کار و مشکلات متعدد اقتصادی این روزها تو را به شدت گرفتار کرده است. اما این وضعیت پایدار و ثابت نخواهد ماند.


فال روزانه شهریور (فال سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ )
 

خویشتنداری و صبر لازم است. باید حوصله به خرج دهی تا این وضعیت تغییر کند. دست به کاری نزن که عاقبت روشنی ندارد. در این صورت دچار شکست و ناکامی می‌شوی.

بیایید صادق باشیم؛ اینکه سریع‌تر به نتیجه برسیم واقعا کافی نیست. سال‌ها طول می‌کشد تا از یک کسب‌وکار پول خوب به‌دست آورید. ماه‌ها طول می‌کشد تا به وزن دلخواه‌تان برسید و ممکن است خیلی طول بکشد تا واقعا به احساس خوشحالی در زندگی‌مان برسیم. اما چیزی که درباره‌اش حرف می‌زنیم، احساس رضایت و خشنودی فوری است. پس می‌توانیم این راهکار را استفاده کنیم: خودمان به خودمان پاداش بدهیم.حتما نباید فقط وقتی به هدف بزرگی می‌رسید به خودتان پاداش بدهید (حواس‌تان باشد جایزه مبهوت‌تان نکند، در هر صورت باید تا آخرش بروید) نقاط هدف تعیین کنید و به هرکدام که رسیدید به خودتان جایزه بدهید.

خیلی خوب است که قبل از اینکه پروژه جدیدی را شروع کرده و قدم جدیدی بردارید، زمان کافی برای فکر کردن بر روی گزینه‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید اختصاص دهید. شما باید به دقت تصمیمات خود را سبک و سنگین کنید، عمل کردن از روی غریزه و بدون تعمق شما را به جایی نمی‌رساند. اگر لازم شد تصمیم فوری و عجله‌ای بگیرید، حتماً قبل از آن تمام نظرات مخالف و موافق را بررسی کرده و خوب مورد ارزیابی قرار دهید.

حتی اگر در جایی ایستاده اید که با مخالفت های دیگران محاصره شده اید، باز هم مقاومت کنید. تصمیمی که شما گرفته اید تصمیم درستی ست که باید روی آن پافشاری کنید. سعی کنید کارهای امروزتان را بر اساس منطق پیش ببرید تا نتیجه خوبی داشته باشند. زندگی عاطفی شما خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید، دچار تغییر و تحول خواهد شد. فقط کافی ست مسیری که پیش گرفته اید را تا انتها بروید. به زودی یک خبر خوب در مورد شغل تان خواهید شنید که یکی از چاله های زندگی تان را پر می کند. در مورد نیتتان چاره کار حسادت ورزیدن، غصه خوردن و یا نشستن نیست، باید بلند شوید و همت کنید تا در کارتان پیروز شوید و به آنچه که می خواهید برسید، با غم و غصه هیچ کاری درست نمی شود. دست روی دست گذاشتن جز اتلاف و هدر دادن عمرتان چیزی برایتان به ارمغان نمی آورد.

دوران پرتنش و اضطرابی فرامی‌رسد. اما کسی که ریشه در اعماق خاک داشته باشد، از طوفان نمی‌ترسد. به زودی اوضاع اقتصادیت دوباره روبراه می‌شود فقط باید استقامت داشته باشی و به خودت اعتماد کنی.

فال روزانه مهر (فال سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ )
 

هر چیزی که می‌درخشد و برق می‌زند که طلا نیست. باید مراقب باشی و فریب ظواهر را نخوری. باید هوشیار باشی تا بتوانی در این بازار آشفته حقیقت را از دروغ تشخیص دهی.

  آزمون استخدامی دستگاه‌ های اجرایی تا پایان امسال برگزار می‌ شود
مطمئنا هیچ‌کس نمی‌تواند خودش را قلقلک دهد یا بترساند. چرا که مغز می‌داند قرار است چه اتفاقی بیفتد. ترس‌ها زمانی رخ می‌دهند که شما اطلاع کاملی از رخداد پیش رو نداشته باشید یا پیش‌بینی‌های شما دقیق نباشند. به طور مثال در شهربازی شما بر روی دستگاه‌ها با سرعتی حرکت می‌کنید که هرگز پیش‌بینی نمی‌کردید یا در حالت عادی نمی توانستید با این سرعت حرکت کنید. پس عدم اطلاع از آینده و یا اتفاق غیر قابل پیش‌بینی می‌تواند ترسناک باشد.

وقتی که خورشید فردا وارد نشانه شما می‌شود، دنیای شما نیز قرار است تغییر کند. اما ابتدا باید بتوانید کارهایی که هم اکنون انجام می‌دهید را کنترل کنید و یا از تلف کردن وقت خود جلوگیری کنید. اگر شما می‌خواهید کاری انجام دهید که سخت کوشی‌تان را نشان بدهید باید به جای کارهای بی‌فایده برنامه ریزی‌های دقیق تری برای خود داشته باشید. ایده‌های بزرگ به خودی خود ارزشمند نیستند، مگر اینکه شما بخواهید تلاشی مضاعف داشته باشید.

دوستی مدام به پر و پای شما می پیچد، بهتر است به او بگویید که اکنون زمان خوبی برای چنین گفتگوهایی نیست. سعی کنید از او دور بمانید در غیر این صورت تمرکزتان را برای کارهایی که باید انجام دهید، از دست خواهید داد. اگر به فکر شروع یک رابطه عاطفی جدید هستید، امروز زمان مناسبی است. شما در جمعی حاضر خواهید شد که مشترکات زیادی به شما دارند. سعی کنید که خودی نشان دهید و دیگران را به خود جذب کنید تا این ارتباط بین شما حفظ شود. در مورد مسئله ای فکر می کنید حقتان ضایع شده، گرهی که با دست باز می شود با دندان باز نکنید، با یک اعتراض ساده به حقتان خواهید رسید، مشکل را بیخودی بزرگتر و بغرنج تر نکنید. در مورد مسئله ای خانوادگی اجازه ندهید از سادگی تان سو استفاده کنند.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

دچار بحران اقتصادی می‌شوی و چاره‌ای جز مدارا و صبر کردن نداری. بهتر است منتظر بمانی تا این طوفان رد شود و بعد به فکر چاره باشی چون تلاش کردن در زمان وقوع بحران کمکی نخواهد کرد.


فال روزانه  آبان ( فال سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ )
 

هوشمندی و ذکاوت تو موجب می‌شود تا نسبت به بعضی از اطرفیان دچار سوءظن شوی. در این باره باید شناخت‌های خود را تکمیل کرد و بعد تصمیم گرفت چون بعضی از این سوءظن‌ها اشتباه است.

حالا نوبت شادمانی توست. تو در راه هدفت بسیار سخت‌کوش و خستگی‌ناپذیر هستی. درست است که خواسته مهم تو ظاهرا درنیافتنی است اما توجه داشته باش که تلاش تو ممکن است هر ناممکنی را ممکن کند.

شما انرژی زیادی برای کنترل ترس خود مصرف می‌کنید. گاهی اوقات بسیار تمرکز می‌کنید تا در موقعیت های ترسناک جیغ نکشید. حال اگر فضا و مکانی برای جیغ کشیدن (مانند شهربازی) پیدا کنید، می‌توانید این انرژی نهفته را رها کنید و با تجربه ی ترس‌های هیجانی و جیغ کشیدن، فشارهای روحی خود را تخلیه کنید.

امروز روز خوبی برای بازنگری کردن تمرینات معنوی است، شما می‌توانید برای نیایش و عبادت به مکان‌های مذهبی بروید، به طبیعت پناه ببرید و یا حتی وقتتان را در خانه بدون آشفتگی و با آرامش سپری کنید. شاید در ابتدا وسوسه شوید از تمام توانایی‌های خود استفاده کنید، اما وقتی شما وظایفی را خارج از برنامه کاری خود قبول می‌کنید لازم است بعد از آن حتماً استراحت کنید. نگران غرق شدن در رویاهایتان نشوید، این یک سفر امن و امان است و شما وقتی از این سفر برگردید احساس خیلی بهتری خواهید داشت!!

بعضی اوقات بحث کردن شما را به نتیجه نمی رساند و بهتر است که سکوت کنید. امروز از همان روزهاست که باید این کار را انجام دهید. با این کار همه چیز به روال عادی خود باز خواهد گشت. سعی دارید اشتباهی را که در روابط عاطفی خود مرتکب شده اید، تکرار نکنید. از این که مدام به بن بست می خورید، خسته شده اید اما نگران نباشید، به زودی اتفاقی شما را در مسیر درست زندگی تان قرار خواهد داد که سالهاست منتظرش هستید. برای شخصی در اطرافتان بیش از حد نگرانید، او خودش حواسش از شما جمع تر است، شما کلاه خودتان را بچسبید. از انجام یک معامله احساس رضایت می کنید. مجبور می شوید یک سفر را به تعویق بیندازید. یک نو رسیده با خودش نور و برکت به زندگی تان می آورد. چیزی که دنبالش می گردید پیدا خواهید کرد.

تفریح و خوش‌گذرانی خوب است اما اگر زیاده‌روی کنی ممکن است دچار مشکل شوی و بسیاری از موفقیت‌هایی را که در چند قدمی تو است از دست بدهی.

برای بدست آوردن سود مالی می‌توان زحمت کشید و تلاش کرد. بدست آوردن پول یا موقعیت در دستان توست اگر به تلاشت ادامه دهی.


فال روزانه آذر ( فال سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ )
 

باید وقت کافی به خودت بدهی تا بتوانی با تفکری درست در این باره تصمیم بگیری. شتابزدگی و عجله تو را پشیمان خواهد کرد. با تامل بیشتر می‌توان موفق‌تر شد.

شاید بد نباشه امروز کمی معاشرتی باشی و به این بهانه با کسانی که مدتهای ندیده‌ای ملاقات کنی. می‌تونی در مورد موضوعات زیادی باهاشون صحبت کنی.

این روش جنگجوهای صلح طلب است. شما زمانی آرامش پیدا می کنید که به خودتان ایمان داشته و با ترس مبارزه کنید. شاید همیشه در این جنگ پیروز نشوید اما در نهایت برنده هستید. می توانید استراتژی های پیروزیتان را با کتاب خواندن، تفکر و تامل، و مشاهده افرادی که بر همان ترس های مشابه غلبه کرده اند، گسترش دهید. برای اجرای این استراتژی ها خوب فعالیت کرده و تا زمانی که به نتیجه دلخواه برسید، ادامه دهید. غلبه کردن بر ترس دانش فضایی نمی خواهد! فقط امر ساده ای از ادامه یادگیری و پافشاری است.

شما به همان سرعتی که بهبودی خودتان را باز یافته‌اید، زبان شوخ و بذله گوی خود را نیز بازیافته‌اید. خوشبختانه شما هنوز به اندازه کافی جذابیت دارید و می‌توانید از طعنه و ریشخند دور بمانید. واقع بینی شما می‌تواند بر افکارتان تأثیر بگذارد و قضاوت‌های شما نیز از این قاعده مستثنی نیست. پس کمتر حرف بزنید و بیشتر کار کنید.

در کاری به مشکل برخورده اید، بهتر است در این شرایط از تجربیات دیگران کمک بگیرید. اگر چه دوست ندارید که دیگران از هدفی که در سر دارید باخبر شوند اما چاره دیگری ندارید. شما و شریک زندگی تان تصمیم گرفته اید تغییراتی به زندگی خود بدهید، تصمیم شما هر چه باشد، از عوض کردن خانه گرفته تا تغییر شغل و… همه چیز همان گونه که انتظارش را دارید پیش خواهد رفت. پس به راهی که انتخاب کرده اید شک نکنید. دوستی از راه دور شما را با خبری خوش سورپرایز خواهد کرد. این روزها همه چیز برای شما متفاوت است، این امر نباید شما را بترساند یا نگران کند، روزی تان از جایی که توقع ندارید به دستتان می رسد. در مورد مسئله ای که ذهنتان را مشغول کرده حواستان باشد بحث ها را با هم قاطی نکنید و خودتان را بیهوده در گرداب افکار نیندازید، یک مسئله کمتر بهتر.

تو در شرایطی خوبی از لحاظ جسمی و روحی هستی پس برای خودت دردسر و بیماری درست نکن و از نعمت سلامتی‌ات لذت ببر.

برای اینکه بتونی اوضاع مالیت را تکان بدهی باید کمی جسارت و شجاعت داشته باشی. زمینه برایت فراهم شده پس تردید نکن و با قدرت وارد کار شو. کسانی هستند که در این کار به تو کمک می‌کنند.

فال روزانه دی ( فال سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ )
 

غیرت خوب است و نگهبان عشق. اما همین غیرت اگر از حد و حدود خود خارج شود تردیدها را دامن می‌زند و آنوقت بدگمانی و تردید به جای اعتماد و یقین می‌نشیند. به همین راحتی می‌توانی همه چیز را خراب کنی.

یک ملاقات و یا حضور در جمع دوستان برایت خاطره‌انگیز خواهد شد. از طرف دوست یا خانواده‌ای نزدیک، خبرهای خوشی برای تو و خانواده‌ات در راه است. از راه دور خبر بسیار مسرت بخشی خواهی شنید. موضوع یک مسافرت به خوبی و خوشی به انجام می‌رسد

در این حالت شما یاد گرفته اید که با هر چیزی که سر راه شما قرار می گیرد سازش کنید. در ادامه مثال قبلی، شما این حقیقت را که نمی توانید مهارت های ارتباطی تان را بهبود دهید، قبول کرده و تلاشی نمی کنید. شما دیگر نگران نیستید و نمی توانید از هر فرصتی برای سخنرانی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که به هر ترسی که غلبه کنید، مهارت های خاصی را هم در زندگی یاد می گیرید.

امروز شما میل دارید کاری کنید که دیگران را سرکار بگذارید و توجه آنها را به سوی خود جلب کنید. اما در عین حال که سعی می‌کنید توجه دیگرن را جلب کنید، اگر این تمام کاری باشد که از عهده اش بر می‌آیید ناامید خواهید شد. با تغییر دادن فکرتان در مورد ستاره بودن و درخشیدن در وسط جمع می‌توانید روز بهتری داشته باشید.

جسارت گاهی خوب است اما اگر همیشگی شوید، ممکن است که شما را به دردسر بیندازد. پس با یک برنامه ریزی منطقی و دقیق جلو روید. اگر چه امروز هر آنچه که در اطرافتان می بینید برایتان مبهم است اما از درون همان پیچیدگی ها به حقیقتی پی خواهید برد که خوشحالتان می کند. امروز در جمعی قرار می گیرید که کمی اعصاب تان را بهم می ریزد. سعی کنید بر اعصاب تان مسلط باشید و تنها کارتان را انجام دهید. فردی از دور هوای شما را دارد در حالی که شما از آن بی خبرید. به زودی متوجه حمایت های او خواهید شد. در مورد مسئله بوجود آمده در محیط کارتان شاید استرس ها کاملا از بین نرود اما مطمئنا به جواب نزدیکتر می شوید. سعی نکنید به زور از چیزی که به شما مربوط نیست سر در بیاورید. تکیه کردن به یک دوست قدیمی شاید دقیقا همان چیزی باشد که مشاورتان برایتان تجویز می کند.

اگر مشکل اضافه وزن داری پیشنهاد می‌کنم: روزانه به ورزش بیشتری نیازمندی، به طور متعادل و منظم غذا بخور، با تناسب غذایی سالم‌تر غذا بخور و برای اضطراب و نگرانی‌ات راه‌حلی پیدا کن تا باعث سلب آسایشت نشود.

به کمک یکی از دوستانت مشکلی که آزارت می‌داد، رفع می‌شود. در یک آزمون و یا رقابت کاری موفق می‌شوی و نگرانی‌ات بی‌مورد است چون این موفقیت زمینه‌ساز تحولات اقتصادی بعدی برایت خواهد بود.

فال روزانه بهمن (فال سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ )

 
تو فرد مغروری هستی و این غرور بعضی اوقات دست و پا گیر می‌شود. بهتر است این‌بار تو قدم پیش بگذاری و موضوع را حل و فصل کنی.

یکی از خواسته‌هایت به زودی عملی خواهد شد که باعث خوشحالیت می‌شود. در موقعیت کاری یا تحصیلی‌ات موفقیتهای سودآوری کسب می‌کنی.

برخی افراد هرگز ترس یا کاستی هایشان را قبول نمی کنند. آنها به جای انجام کاری که لازم است، کاری را ادامه می دهند که انجامش راحت تر است. این افراد هرگز به ترسشان اعتراف نکرده و در نتیجه برای خلاص شدن از این ترس هیچ فعالیتی نمی کنند. اگر از شغلی ناراضی باشند، همیشه به دنبال فرار کردن از آن هستند تا دردشان را فراموش کنند. این افراد وانمود می کنند که اعتماد به نفس داشته و خوشحال هستند، اما فقط افرادی خوشحال و آزادند که این ترس را به چالش بکشند.

شما امروز می‌توایند به سرعت شیفته شخصی یا چیزی بشوید، اما چیزی که در ظاهر به نظر می‌رسد عشق نیست. با توجه به نپتون که امروز بیش از حد فعال است، این می‌تواند شبیه یک برخورد عاشقانه باشد، اما تغییر دادن رویاهایتان به سوی واقعیت فراتر از حوزه توانایی‌های اخیر شماست.

اگر امروز دیدید که فردی اشتباهی مرتکب شده است و بر آن پافشاری می کند، بهتر است که دخالت نکنید تا او کار خودش را آنطور که می خواهد انجام دهد. فقط یادتان باشد به او گوشزد کنید که کنار کشیدن شما نشانه بی توجهی تان نیست بلکه می خواهید به او فضا دهید تا آزادانه تصمیم بگیرد. حال که اعتماد به نفس و جسارت شما افزایش یافته، راز دلتان را برای فردی که به او علاقه دارید بازگو کنید. مطمئن باشید که اتفاقات خوبی برایتان خواهد افتاد. بعد از پشت سر گذاشتن سختی ها حالا موقع رسیدن به خواسته تان است. راه پیشرفت برای شما باز می شود. بعد از یک تماس تلفنی دست دست و غفلت نکنید. برای رفع مشکلات و غم و ناراحتی شخصی بسیار تلاش می کنید، به هر ترتیب او را تنها نگذارید. در مورد نیتتان فعلا کمی صبر کنید.

استفاده از ترکیب‌های شاد در رنگ لباسهایت روحیه‌ات را تغییر می‌دهد. شاید به نظر کار بزرگ یا خاصی نباشد اما تو را سرزنده و شاد می‌کند.

از جایی که فکر نمی‌کردی، مقداری پول و یا هدیه به دستت می‌رسد. یک قرارداد یا سند را باید امضاء کنی. تعهدات تازه‌ای به عهده‌ات گذاشته میشود.
 

فال روزانه اسفند ( فال سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ )
 

بعضی از تصمیمات مهم را باید به زمان دیگری موکول کرد چون در حال حاضر امکان و شرایط انجام آنها وجود ندارد. با صبر و خودداری می‌توان به نتیجه رسید.

همین روزها به یکی از آرزوهای بزرگت می‌رسی. در محیط دوستانه و یا خانوادگی‌ات خواسته تو پذیرفته می‌شود. به هر حال روزهای خوب و شیرینی در پیش داری.

در این حالت شما حس می کنید که هیچ چیزی نمی تواند زندگی شما را تغییر داده و هرگز قادر نخواهید بود تا به چیزی که میخواهید برسید. به عنوان مثال، اگر از سخنرانی کردن می ترسید، خیلی نگران می شوید، اما هرگز هیچ کاری برای بهبود مهارت های ارتباط خودتان انجام نمی دهید. نگرانی و دلواپسی بزرگترین دشمن عزت نفس است و باعث می شود قبل از شروع مبارزه تسلیم شوید.

شاید شما ندانید که انگیزه‌هایتان شما را به کدام سو می‌برند، اما شما را ترغیب می‌کنند که بیشتر به سمت معنویات متمایل شوید. از آنجایی که شما می‌خواهید شناختتان نسبت به خود و نسبت به نظام عالم را بیشتر کنید، نمی‌توانید به راحتی از تکالیف مذهبی خود جدا شوید. اگر یک فرد رازدار را وارد زندگی‌تان کنید برایتان مفید خواهد بود، بنابراین شما کسی را خواهید داشت که می‌توانید در مورد ایده‌های خام و شکل نگرفته خود با او صحبت کنید.

احساس در شما فوران کرده که نامش را عشق می گذارید اما بدانید که این راه پر از ماجراجویی و هیجان است، بنابراین از اتفاق هایی که برایتان پیش خواهد آمد، نگران و ناامید نشوید. برای داشتن یک رابطه خوب باید آن را بسازید. به فکر تغییر شغل تان هستید. حال که جسارت لازم را برای ایجاد تغییرات لازم به دست آورده اید، اولین قدم را بردارید. اگر چه کار ساده ای نیست اما منجر به پیشرفت و ایجاد تنوع در زندگی شما می شود. این روزها فشار روی شانه هایتان زیاد است، شخصی به شما کمکی خواهد کرد و این فشار کم خواهد شد. در مورد نیتتان شما فکر می کنید همه راه ها را رفته اید، اما از خودتان بپرسید آیا واقعاً اینطور است؟ شنیدن یک حرف ساده از شخصی که برایتان مهم است لبخند روی لبتان می آورد. یک کار یا هنر تازه را شروع می کنید.

اگر در خانه یا حیاط فضایی برای نگهداری از گل و گیاه داری، می‌توانی روزی نیم ساعت با باغچه و گل و گیاهت سرگرم باشی. این کار به فکر و رو تو آرامش می‌دهد.

دست از خواب و خیال بردار. بهتر است منطقی باشی و راه‌حلی برای بحران مالی که در پیش داری پیدا کنی.



منبع: رصد روز
 
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز