تهران ۱۵.۹۹° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸

جانشین استاندار در ستاد استانی بیماری کرونا منصوب شد

استاندار فارس با صدور حکمی، اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس را به عنوان جانشین استاندار در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا منصوب کرد.
کد خبر: ۳۶۰۵۷

جانشین استاندار در ستاد استانی بیماری کرونا منصوب شد

 دکتر محمد هادی ایمانیه با صدور حکمی، اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس را به عنوان جانشین استاندار در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا منصوب کرد.
متن این حکم به شرح زیر است:
نظر به شرح وظایف مصوب معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی دائر بر مدیریت و برنامه ریزی تامین و افزایش سلامت و بهداشت مردم و پیشگیری از بیماری‌های واگیردار در سطح استان و همچنین اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جهت کاهش آمار مبتلایان بستری و فوتی‌ها و مدیریت به نحو احسن بیماری کرونا جناب عالی را به‌عنوان جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا منصوب می‌نمایم.
برنامه ریزی و فراهم کردن زمینه بازرسی و نظارت بر اماکن و مراکز اداری و غیر اداری در چارچوب ضوابط و مقررات با هدف افزایش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، جلوگیری از تجمعات غیر ضرور، اجرا کامل و دقیق طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها و اجرای سایر دستورالعمل‌های ابلاغی از ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مورد تاکید و انتظار است.
امید است با اتکال به خداوند متعال و با استفاده از نیرو‌های متخصص، متعهد و انقلابی و بهره گیری از کلیه امکانات، ظرفیت‌ها و همکاری همه دستگاه‌ها در خدمت به مردم شریف استان فارس و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق باشید.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز