تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲

بازداشت ۲ قاتل فراری در پیرانشهر

۲ قاتل فراری به هنگام فرار از کشور در مرز پیرانشهر دستگیر شدند.
کد خبر: ۳۸۰۸۶

بازداشت ۲ قاتل فراری در پیرانشهر
ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: یک هفته پیش در پی وقوع نزاع بین دو خانواده در روستای داش تیمور مهاباد و انتقال مصدومین به بیمارستان، شخصی از اهالی جهت جویا شدن حال افراد مزبور و میانجی گری به بیمارستان مراجعه می‌کند که توسط دو متهم دستگیر شده مورد جرح با چاقو قرار می‌گیرد و ضاربین متواری می‌شوند و شخص مضروب به علت شدت جراحات فوت می‌کند.

عتباتی می‌گوید: با ورود دستگاه قضایی بازپرس پرونده موضوع را پیگیری و دستورات لازم را صادر می‌کند و در این راستا پدر متهمین که در نزاع منتهی به قتل نقش موثری داشته دستگیر و در حین بدرقه به دادسرا توسط تعدادی از بستگان مقتول مورد هجوم قرار می‌گیرد و متهم مزبور و یکی از ماموران بدرقه پلیس مورد جرح با چاقو قرار می‌گیرند و ضاربین متواری می‌شوند.

به گفته رئیس کل دادگستری استان با صدور دستورات قضایی قاطع توسط دادستان و اقدامات وسیع قضایی-انتظامی متهمین اصلی پرونده که در وقوع قتل نقش مباشر را داشتند و قصد خروج غیرمجاز از مرز کشور را داشتند در شهرستان پیرانشهر شناسایی و دستگیر و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

عتباتی گفت: افرادی هم که مبادرت به مخفی کردن این متهمین و با آن‌ها جهت فرار از کشور همکاری و مساعدت کرده بودند نیز شناسایی و دستگیر و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

رئیس شورای قضایی استان می‌گوید: اجازه بی قانونی و شرارت را در استان به هیچ کس نخواهیم داد و مردم باید قانون مداری را در اولویت قرار دهند و دعاوی خود را از طریق دستگاه انتظامی و قضایی پیگیری نمایند نه اینکه هر کس شخصاً با اقدامات خشن و غیرقانونی در جامعه اختلال ایجاد کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز