تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷

ضرورت ارتقای امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای کنترل حوادث راه ها و ارتقای ایمنی جاده های استان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت :خوشبختانه وضعیت اعتبارات فارس در بحث‌ جاده ها و تکمیل و تجهیز بزرگراه های استان از شرایط بهتری نسبت به سال گذشته برخوردار است و اعتبارات این حوزه در سال جاری افزایش محسوسی را تجربه کرده است.
کد خبر: ۴۱۴۳۲

ضرورت ارتقای امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای کنترل حوادث راه ها و ارتقای ایمنی جاده های استان

محمود رضایی کنترل عوامل اصلی بروز تصادفات و افزایش ایمنی راه ها توسط شورای هماهنگی ترافیک را در کنترل تصادفات جاده ای موثر دانست و گفت : تجربه نشان داده که به کارگیری همه ظرفیت‎ها و انجام اقدامات جهادی در راستای ارتقاء ایمنی تردد در محورهای استان به کاهش حوادث ناگوار رانندگی کمک می کند .

محمود رضایی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک و کمیسیون ایمنی راه های استان با تقدیر از فعالیت های نیروهای پلیس راهور و تمامی عوامل شورای ترافیک استان در ایام نوروز گفت : قطعا اقدامات یکپارچه و مناسب در موازات آموزش و فرهنگ سازی در جهت کنترل و‌ کاهش سوانح رانندگی موثر می باشد .

وی اظهار کرد : تمام عوامل شورای ترافیک استان در نوروز امسال برای افزایش ایمنی و کاهش تصادفات در محورهای استان تلاش کردند اما در این ایام با حجم بالا و افزایش چشمگیر ترددهای جاده ای و حتی درون شهری مواجه بودیم و برخی جاده های استان از حجم تردد اشباع بود .

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس اظهار کرد : نگاه مثبت و اقدامات ارزنده دست اندرکاران شورای ترافیک فارس می تواند این استان را به عنوان استان پایلوت در این حوزه در کشور مطرح نماید .

رضایی البته ارتقای امکانات سخت افزاری و نرم افزاری استان برای کنترل حوادث راه ها و ارتقای ایمنی در جاده های استان را لازم و ضروری دانست و اظهار کرد : خوشبختانه وضعیت اعتبارات فارس در بحث‌ جاده ها و تکمیل و تجهیز بزرگراه های استان از شرایط بهتری نسبت به سال گذشته برخوردار است و اعتبارات این حوزه در سال جاری افزایش محسوسی را تجربه کرده است .

وی از تخصیص اعتبارات مناسب به بزرگراه های فسا به سمت داراب و جهرم به سمت لار و فیروزآباد به کوار خبر داد و گفت : تخصیص این اعتبارات به همراه همت و جدیت متولیان بخش اجرا می تواند به اجرای عملیات عمرانی و کاهش قابل توجه تلفات رانندگی در سه محور مذکور تا پایان سال جاری منجر شود .

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس از اعضای شورای هماهنگی ترافیک استان درخواست کرد : در اسرع وقت برنامه یک ساله خود را در راستای کاهش آمار تلفات جاده ای اعلام نموده و اهم اقدامات ضروری خود را در این زمینه مشخص نمایند .

رضایی اظهار امیدواری کرد : با اقدامات جهشی و برنامه ریزی اصولی ، در طول سال جاری و در نوروز سال آینده کاهش حوادث و تلفات جاده ای فارس را شاهد باشیم .

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : استان فارس فارس
ارسال نظر

آخرین اخبار روز