تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

درخشش شرکت حفاری و اکتشاف انرژی گستر پارس

کد خبر: ۴۱۶۵۹

درخشش شرکت حفاری و اکتشاف انرژی گستر پارس

دکل حفاری ۲۰۳ شرکت حفاری و اکتشاف انرژی گستر پارس در کوتاهترین زمان در محل لوکیش چشمه شور سرخس اسپاد و آماده عملیات حفاری گردید.
دکتر علی فروزنده مدیرعامل شرکت ضمن اعلام این خبر پیامی به شرح ذیل اعلام نمودند؛

به نام خدا

با سلام و احترام

بدین‌وسیله خبر افتخارآمیز اسپاد دستگاه حفاری ۲۰۳ شرکت پدکس در لوکیشن چشمه‌شور سرخس و شروع فاز اجرايي پروژه مديريت اكتشاف را اعلام می‌کنم.
لازم به تاکید است که اجرای این کار مهم در مدتی کمتر از ۲۰ روز، یکی از شاخص‌ترین کارهای عملیاتی است که تا کنون در شرکت پدکس محقق شده است.
دستگاه حفاری ۲۰۳ در دورترین نقطه خاک ایران نسب به خوزستان - که ده‌ها سال است به عنوان مرکز عملیات و پشتیبانی صنعت نفت کشور تجهیز شده و به شمار میرود - برپا و به اسپاد رسیده است.
متخصصین و دست‌اندرکاران صنعت حفاری کاملا به اهمیت این موضوع بویژه در زمان محدودیتهای ترافیکی ايام تعطيل و دور بودن از پشتیبانی‌های فنی و تخصصی، واقفند.
جابجایی دستگاه حفاری مذکور از منطقه قزل‌تپه گلستان تا ۸۰۰ کیلومتر به سمت مرز شمال شرق ایران به سوی ترکمنستان، کاری نبود که جز با فداکاری همکاران خبره، با انگیزه، مومن و دلسوز شرکت پدکس و با رعایت تمامی دستورالعمل‌های ایمنی و مهندسی، امکان‌پذیر باشد.
مجددا ضمن اعلام خبر این موفقیت و پیروزی عملیاتی کم‌نظیر که در آستانه عيد سعيد فطر و همزمان با روز جهانی کارگر صورت گرفت، شایسته است که به عنوان مصداق بارز و نمونه مناسبی از عملکرد کارگر معتقد ایرانی و الگوی کاملی برای اینگونه عملیات مهندسی و میدانی در نظر گفته شود.
به همکاران عزیزم در شرکت پدکس صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای آنها موفقیت‌های روزافزون مسئلت می‌‌نمایم.
و ما النصر الا من عند الله العزیز الحکیم
علی فروزنده
مدیرعامل

درخشش شرکت حفاری و اکتشاف انرژی گستر پارس

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز