تهران ۲۹.۹۱° كمينه ۲۹.۸۴°  بیشینه ۳۰.۷۹°
۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴

حمله سایبری به شرکت فولاد خوزستان

اخبار منتشر شده در کانال تلگرامی شرکت فولاد خوزستان به دلیل هک شدن این کانال از امروز دوشنبه تا اطلاع ثانوی معتبر نبوده و صحت هیچ یک از مطالب آن تایید نمی‌شود.
کد خبر: ۴۲۳۹۰

 

 مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان با اشاره به حمله سایبری به برخی سیستم ها و تجهیزات این شرکت گفت: این حمله سایبری آسیب و خسارتی به شرکت فولاد خوزستان وارد نکرده است.

 امین ابراهیمی دوشنبه اظهار داشت: ساعت ۵:۱۵ دقیقه صبح امروز برخی سیستم های شرکت فولاد خوزستان مورد حمله سایبری قرار گرفت.


وی افزود: با اقدام به موقع و هوشیاری موجود،این حمله ناکام ماند و هیچ خسارت و آسیبی به خط تولید شرکت فولاد خوزستان وارد نشد.


مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: خط تولید شرکت فولاد هم اینک فعال بوده و کارکنان حوزه های مختلف در محل کار حاضر بوده و مختصر اختلالی که به سایت، کانال های اطلاع رسانی و سامانه پیامکی این شرکت وارد شده در حال برطرف شدن است.


وی ادامه داد: مسئولان امر در حال بررسی جزئیات بیشتر این اتفاق و رفع مشکلات هستند تا در اواخر امروز وضعیت به روال عادی بازگردد.


ابراهیمی تصریح کرد: اخبار منتشر شده در کانال تلگرامی شرکت فولاد خوزستان به دلیل هک شدن این کانال از امروز دوشنبه تا اطلاع ثانوی معتبر نبوده و صحت هیچ یک از مطالب آن تایید نمی‌شود.


وی بیان کرد: تا اطلاع ثانوی آخرین اخبار و اطلاعیه‌های شرکت فولاد خوزستان از طریق خبرگزاری‌های رسمی و کانال مجازی شرکت در اپلیکیشن آی‌گپ منتشر خواهند شد.


شرکت فولاد خوزستان دومین تولیدکننده فولاد خام کشور پس از شرکت فولاد مبارکه اصفهان می‌باشد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز