تهران ۲۲.۶۲° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹

ثبت‌نام ۱۰۰ هزار متقاضی پیاده روی اربعین از فارس

برای اعزام زائرین محترم اربعین حسینی زدن دو نوبت واکسن کرونا و داشتن گذرنامه با اعتبار حداقل ۶ ماه، اجباری است
کد خبر: ۴۵۰۳۴

ثبت‌نام ۱۰۰ هزار متقاضی پیاده روی اربعین از فارس

به نقل از ایسنا؛ مدیر امور زائرین و گردشگری استانداری و دبیر ستاد اربعین فارس اعلام کرد که تاکنون بالغ بر ۱۰۰ هزار متقاضی شرکت در پیاده‌روی اربعین از این استان ثبت‌نام کرده‌اند.

سید مجتبی علوی سه‌شنبه ۲۵ مرداد در حاشیه جلسه ستاد اربعین استان فارس، به خبرنگاران گفت: برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی(ع) ثبت نام در سامانه سماح اجباری است.

علوی اضافه کرد: کسانی که تمایل به شرکت در پیاده‌روی اربعین را دارند الزاما باید در سامانه سماح به نشانی http://samah.haj.ir ثبت نام کنند.

دبیر ستاد اربعین استان فارس گفت: نام‌نویسی در این سامانه به دو دلیل است اول اینکه میزان خروج زائرین محترم مشخص می شود و در ثانی زوار که با پرداخت هزینه‌ای اندک (حدود ۱۸ هزار تومان) بیمه می شوند.

مدیر امور زائرین وگردشگری استانداری فارس افزود: برای اعزام زائرین محترم اربعین حسینی زدن دو نوبت واکسن کرونا و داشتن گذرنامه با اعتبار حداقل ۶ ماه، اجباری است و کُل زوار ملزم به رعایت مقررات بهداشتی و دستورالعمل های ستادهای اربعین و مدیریت کرونا هستند.

علوی گفت: ستاد اربعین حسینی استان فارس به ریاست استاندار و قائم مقامی معاون امور زائرین و گردشگری استانداری تشکیل و تاکنون ۵ جلسه اصلی و تعداد جلسه در کارگروه‌های هفده‌گانه تخصصی برگزار و همه مسائل مربوط به زائران و مراسم پیاده‌روی اربعین را بررسی و پیگیری کرده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز