تهران ۲۱.۵۱° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵

آیت الله عاملی: نیروی انتظامی در خط مقدم تامین امنیت جامعه قرار دارد

امروز بدخواهان نظام اسلامی با استفاده از امپراطوری رسانه تلاش می‌کنند تا با ایجاد گره در ذهن جوانان و انحراف واقعیت‌ها آنها را آتشی و طوفانی کرده و در برابر نظام اسلامی قرار دهند.
کد خبر: ۴۵۰۴۱

آیت الله عاملی: نیروی انتظامی در خط مقدم تامین امنیت جامعه قرار دارد

به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: نیروی انتظامی در صف اول و خط مقدم تامین امنیت جامعه قرار دارد.

آیت الله سیدحسن عاملی روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل که با حضور سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور برگزار شد، با اشاره به قداست اقدامات پلیس، افزود: من همیشه به عظمت اقدامات مجموعه نیروی انتظامی غبطه می خورم.

وی ماموریت پلیس را مصداقی از فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر برشمرد و اظهار کرد: تامین امنیت یکی از ضروریات زندگی اجتماعی و حیات بشر است که پلیس مفتخر به ایجاد امنیت در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل اضافه کرد: خدمت در نیروی انتظامی افتخار بزرگی است چرا که زحمات شبانه روزی و نقش پلیس در جامعه بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی به بهانه‌های مختلف به دنبال ایجاد آشوب در جامعه هستند چرا که امروز ایران اسلامی را مانع بزرگی در برابر خواسته‌های نامشروع خود در منطقه و جهان می بینند.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: استکبار و ظالمان قرن‌ها منابع کشور را به یغما برده و چپاول کردند اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دیگر نتوانستند به اهداف شوم و پلید خود دست یابند و برای همین به دنبال توطئه علیه ملت و نظام اسلامی ایران هستند.

آیت الله عاملی گفت: امروز بدخواهان نظام اسلامی با استفاده از امپراطوری رسانه تلاش می‌کنند تا با ایجاد گره در ذهن جوانان و انحراف واقعیت‌ها آنها را آتشی و طوفانی کرده و در برابر نظام اسلامی قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: دشمنان در ایجاد جنگ روانی تبحر خاصی دارند به طوری که می توانند با استفاده از ابزار رسانه خوب را بد و بد را خوب و سعادت را شقاوت و شقاوت را سعادت جلوه دهند. در این شرایط بزرگترین شاهکار ملت ایران این است که در جنگ نابرابر روحی و روانی دشمنان باز هم پیروز میدان است.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه استان اردبیل جزو استان‌های امن کشور است، اضافه کرد: نباید امن بودن استان باعث شود اعتبار تخصیصی به استان محدود و یا کاهش یابد.

در این آیین با اهدای لوحی از زحمات سردار هوشنگ حسینی که به افتخار بازنشستگی نائل آمد تجلیل و سرهنگ جواد تقوی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان اردبیل منصوب شد.

 پخش کلیپ، خواندن شعر و مداحی از دیگر قسمت‌های این آیین بود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز