تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶

اولین مدال جهانی اسنوکر ایران در رده جوانان بر گردن ورزشکار گیلانی

درخشش این ورزشکار گیلانی در رقابت‌های اسنوکر قهرمانی زیر ۱۸ سال جهان
کد خبر: ۴۵۴۴۰

اولین مدال جهانی اسنوکر ایران در رده جوانان بر گردن ورزشکار گیلانی

به نقل از ایرنا؛ ارسلان باقری ورزشکار گیلانی اولین مدال جهانی اسنوکر ایران را در رده سنی جوانان کسب کرد.

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان گیلان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابت‌های اسنوکر زیر ۱۸ سال قهرمانی جوانان جهان در بخارست رومانی با حضور زبده‌ترین ورزشکاران این رده سنی برگزار شد که در نهایت ارسلان باقری ورزشکار ارزنده استان گیلان موفق به کسب مدال برنز مسابقات اسنوکر قهرمانی جوانان جهان شد.

سارنگ بزرگ‌چنانی افزود: این ورزشکار ملی‌پوش و شایسته گیلانی در دور مقدماتی این رقابت‌ها در گروه ششم قرار داشت که در نهایت برابر حریفانی از کشورهای عربستان، لتونی و هندوستان به برتری رسید و به عنوان سرگروه به مرحله حذفی راه یافت.

وی ادامه داد: درخشش این ورزشکار گیلانی در رقابت‌های اسنوکر قهرمانی زیر ۱۸ سال جهان نیز در مراحل حذفی ادامه یافت و ارسلان باقری توانست حریفی از ولز را شکست دهد و در مرحله بعدی نیز برابر ورزشکار کره‌جنوبی به پیروزی رسید تا به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند و شگفتی‌ساز این مسابقات شود.

وی بیان کرد: در مرحله نیمه نهایی این ورزشکار ملی پوش اهل شهرستان صومعه سرا برابر حریف نام آشنایی از کشور لهستان قرار گرفت و در نهایت مغلوب آنتونی کووالسکی اسنوکر باز جوان و معروف لهستانی شد تا از صعود به دیدار نهایی باز ماند.

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان گیلان اضافه کرد: با توجه به صعود ارسلان باقری به مرحله نیمه‌نهایی و شکستش در این مرحله، این ورزشکار گیلانی موفق به کسب مدال برنز شد تا اولین مدال جهانی ایران در رده سنی جوانان به نام یک گیلانی ثبت شود.

بزرگ‌چنانی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه این هیات طی چند سال اخیر سرمایه‌گذاری مناسبی در رده‌های سنی پایه انجام داده است، هم اینک شاهد حضور ورزشکاران گیلانی در رده‌های سنی مختلف در تیم‌های ملی هستیم و ارسلان باقری نیز توانست به عنوان اولین ایرانی، مدال جهانی رقابت‌های اسنوکر را در رده سنی جوانان کسب کند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز