تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶

بیتکوین در هفته ای که گذشت

در هفته ای که گذشت بیت کوین بالاترین قیمت ۲۱۸۶۵ و پایین ترین قیمت ۱۸۵۳۸ را تجربه کرد و نهایت در قیمت ۲۱۸۲۴ کندل هفتگی خود را بست.
کد خبر: ۴۷۰۴۵

بیتکوین در هفته ای که گذشت

در هفته ای که گذشت بیت کوین بالاترین قیمت ۲۱۸۶۵ و پایین ترین قیمت ۱۸۵۳۸ را تجربه کرد و نهایت در قیمت ۲۱۸۲۴ کندل هفتگی خود را بست و حمایت خوبی از ناحیه ۱۸ هزار شد که توانست خود را به مقاوت داینامیک برساند (تام فریم روزانه ) .

از طرفی دامیننس تتر به حمایت داینامیک خود رسیده و امکان حمایت از این ناحیه وجود دارد،
که این باعث ریزش بازاز می شود ، لذا در این نواحی سیو سود منطقی میباشد ، و با دیدن نشانه های تکینیکالی باز کردن معاملات شورت مناسب است.

همچنین در هفته گذاشته خبر افزایش نرخ بهره اروپا باعث تضعیف دلار شد و رشدی قیمت به این خبر بنیادی نسبت داده می‌شود.

همچنین با وجود رشد بیتکوین، سایر ارزهای بازار رشد قابل توجهی نکردند و این میتواند نشان از ریسک گریزی شدید در بازار باشد.

در هفته های آینده با توجه به نزدیک شدن به مسابقات جام‌جهانی ارزهایی که با فیفا قرار داد همکاری دارند میتواند محل خوبی برای ورود پولهای سنگین باشند.
از مهمترین این ارزها میتواند به الگوراند اشاره کرد که یک قرارداد راهبردی با فیفا دارد، دد جایگاه بعدی ارز کریپتو دات کام که اسپانسر تبلیغاتی این رقابت ها میباشد و قطعا در تبلیغات حاشیه زمین بسیار این ارز را خواهیم دید و ارز چیلیز که یک بستر مهم برای توکن های هواداری است.

نکته هفته:
به مطمئن ترین معاملات خود بیشتر مشکوک باشید تا بتوانید مدیریت سرمایه را رعایت کنید.

بیتکوین در هفته ای که گذشت

بیتکوین در هفته ای که گذشت

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز