تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۹.۸۴°  بیشینه ۲۰.۷۹°
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد: پلیس اجازه هنجارشکنی را به معاندان نخواهد داد

هر روز یک شعار خاص در نظر گرفته شده است و تعداد ۵۵ برنامه در هفته فراجا در سطح استان انجام خواهند گرفت.
کد خبر: ۴۸۷۰۵

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد: پلیس اجازه هنجارشکنی را به معاندان نخواهد داد

به نقل از ایرنا؛ فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پلیس از کیان و تمامیت جمهوری اسلامی، اموال عمومی و خصوصی مردم با قاطعیت محافظت خواهد کرد.

سردار کیقباد مصطفایی روز پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا (فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران)در یاسوج اظهار داشت: پلیس در هفته فراجا برنامه های متنوعی و زیادی تدارک و پیش بینی کرده است.

وی افزود: این برنامه ها در قالب فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی با هدف نشان دادن اقتدار و رافت پلیس و ارتقا سطح آموزش مردم درباره آسیب های اجتماعی برگزار می شوند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هر روز یک شعار خاص در نظر گرفته شده است و تعداد ۵۵ برنامه در هفته فراجا در سطح استان انجام خواهند گرفت.

سردار مصطفایی تاکید کرد: امید است با اجرای این برنامه ها چهره مقتدر و مهربان پلیس به جامعه نشان داده شود و هم در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در سطح جامعه مان قدم برداریم.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دیدار با ائمه جمعه در تمامی شهرستان ها پیش بینی شده تا ضمن دادن گزارشی از عملکرد، از رهنمود های ائمه جمعه بهره مند شویم.

وی تصریح کرد: حضور نیروهای انتظامی در رسانه های دیداری و شنیداری، مدارس، ویزیت رایگان در مرکز درمانی امام علی (ع) در یاسوج، برپایی نمایشگاه یگان ویژه در مصلا، دایزر کردن چادر سلامت در روز جمعه، ارائه مشاوره حقوقی، صبحگاه مشترک با حضور نیروهای مسلح استان از جمله برنامه های هفته پیش رو خواهد بود.

وی اضافه کرد: گشایش پارک ترافیک، برگزاری مسابقات تیر اندازی ، گشایش اماکن انتظامی و اهدای خون و ارائه خدمات پزشکی در چند روستای دوردست از دیگر برنامه های این هفته هستند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز