تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
امام جمعه سنندج:

کردستانی ها همواره حافظ امنیت و عزت ایران اسلامی بوده اند

مردم کردستان برای عزت و اعتلای ایران اسلامی هزاران جوان را تقدیم کرده اند و این رشادت‌ها باید برای نسل جوان تشریح شود.
کد خبر: ۴۸۷۵۱

کردستانی ها همواره حافظ امنیت و عزت ایران اسلامی بوده اند

به نقل از مهر؛ امام جمعه سنندج گفت: کردستانی ها در طول تاریخ همواره حافظ امنیت و عزت ایران بوده اند و برای اعتلای کشور هزاران جوان را تقدیم کرده اند.

ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک ماه ربیع الاول به همه مسلمانان جهان اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) فخر بشریت و برترین الگوی عملی برای همه مسلمانان بوده و قدم نهادن در راستای سیره رسول الله (ص) زمینه ساز عزت و تعالی است.

وی افزود: امیدواریم به برکت ماه ربیع الاول شاهد تقویت وحدت و انسجام در بین امت اسلامی باشیم.

امام جمعه سنندج در ادامه سخنان خود بر تلاش همگانی در عرصه جهاد تبیین تأکید کرد و گفت: باید جنایاتی که علیه مردم کردستان شده برای نسل جوان جامعه تشریح شود.

ماموستا رستمی افزود: مردم کردستان برای عزت و اعتلای ایران اسلامی هزاران جوان را تقدیم کرده اند و این رشادت‌ها باید برای نسل جوان تشریح شود.

وی خاطرنشان کرد: هیچ وقت کردستانی‌ها به دنبال ناامنی در کشور نبوده اند و در طول قرون متمادی هزاران شهید را برای حفاظت از امنیت ایران تقدیم کرده اند.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های این هفته اظهار داشت: قدردان زحمات و تلاش‌های نیروهای نظامی و انتظامی هستیم و انتظار داریم که با عطوفت با افرادی که ناآگاهانه در اغتشاشات اخیر ورود کرده و دستگیر شده اند، رفتار نمایند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز