تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۵.۹۹°
۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲

بیش‌از یک میلیون قلم داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان کشف شد

در راستای مبارزه قاطع و مستمر با قاچاق کالا مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی، از محل دپوی یک محموله قاچاق مطلع و بلافاصله با در نظر گرفتن تمهیدات لازم وارد عمل شدند.
کد خبر: ۵۰۲۰۶

 

به نقل از ایرنا؛ فرمانده هنگ مرزی سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: محموله سنگینی از انواع داروی قاچاق شامل یک میلیون و ۱۴۶ هزارو۲۵۳ قلم توسط مرزبانان کشف و ضبط شد.

حسینعلی فراهی اظهارداشت: در راستای مبارزه قاطع و مستمر با قاچاق کالا مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی، از محل دپوی یک محموله قاچاق مطلع و بلافاصله با در نظر گرفتن تمهیدات لازم وارد عمل شدند.

وی بیان کرد: مرزداران هنگ مرزی سراوان در عملیاتی غافلگیرکننده و هوشمندانه توانستند ضمن دستگیری یک نفر متهم و توقیف ۹ دستگاه انواع موتورسیکلت، محموله سنگینی از انواع داروی قاچاق شامل یک میلیون و ۱۴۶ هزارو۲۵۳ قلم را کشف و ضبط کنند.

فرمانده هنگ مرزی سراوان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قانونی بیان کرد: قاچاق دارو علاوه بر آسیب به اقتصاد کشور، می‌تواند آسیب‌های بسیار جدی بر امنیت روانی و سلامت جامعه وارد آورد و مرزداران غیور استان سیستان و بلوچستان با تمام توان با این پدیده شوم و غیر انسانی برخورد می‌کنند

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز