تهران ۳۴.۹۱° كمينه ۳۴.۸۴°  بیشینه ۳۵.۷۹°
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴
مستمری دریافت می‌کنند

چه تعداد خانواده ایرانی از کمیته امداد و سازمان بهزیستی

چه تعداد خانواده ایرانی از کمیته امداد و سازمان بهزیستی
پیش‌بینی شده که 2 میلیون و 500 هزار خانوار، شامل «مستمری مددجویان تحت پوشش» کمیته امداد در رابطه با سازمان بهزیستی هم، یک میلیون و 450 هزار خانوار، پیش‌بینی شده که تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور» قرار بگیرند.
کد خبر: ۷۶۶۱۵
 پیش‌بینی شده که 2 میلیون و 500 هزار خانوار، شامل «مستمری مددجویان تحت پوشش» کمیته امداد خواهند بود.در رابطه با سازمان بهزیستی هم، یک میلیون و 450 هزار خانوار، پیش‌بینی شده که شامل «پرداخت مستمری خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور» قرار بگیرند.

به گزارش معاصر، ازجمله پیش‌بینی‌هایی که انجام شده، برای کمیته امداد امام‌خمینی و سازمان بهزیستی است؛ از این جهت که چه تعداد خانوار در ۱۴۰۳ از این دو نهاد کمک‌کننده، مستمری دریافت خواهند کرد.

طبق این جدول، پیش‌بینی شده که ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار خانوار، شامل «مستمری مددجویان تحت پوشش» کمیته امداد خواهند بود.

در رابطه با سازمان بهزیستی هم، یک میلیون و ۴۵۰ هزار خانوار، پیش‌بینی شده که شامل «پرداخت مستمری خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور» قرار بگیرند.

مجموع این دو سنجه عملکردی ۳ میلیون و ۹۵۰ هزار خانوار ایرانی مشمول دریافت مستمری از سوی دو نهاد حامی اقشار ضعیف می‌شوند. باتوجه به اینکه طبق اعلام آمارها از سوی برخی مسوولین، ۲۶ میلیون خانوار در حال حاضر در ایران مشغول زندگی هستند، بیش از ۲/۱۵درصد خانوارهای ایرانی در سطحی از فقر و ضعف مالی به سر می‌برند که نیازمند دریافت مستمری از دو نهاد عام‌المنفعه حاکمیتی هستند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز