تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵

۲ باند سارق در کرمان متلاشی و کوکتل مولوتف از آنان کشف شد

سردار ناظری از شهروندان که مورد سرقت به عنف قرار گرفته اند خواست برای شناسایی این سارقان به پلیس آگاهی مراجعه کنند.
کد خبر: ۵۰۶۳۲

۲ باند سارق در کرمان متلاشی و کوکتل مولوتف از آنان کشف شد

به نقل از ایرنا؛ فرمانده انتظامی استان کرمان از شناسایی و متلاشی شدن ۲ باند سرقت به عنف و نیز سرقت منازل در این استان خبر داد و گفت که از این افراد تعدادی کوکتل مولوتف (سلاح آتش‌زا) کشف شده است.

سردار عبدالرضا ناظری روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: همکارانم در پلیس آگاهی از فعالیت ۲ باند سارق به عنف و منزل در استان کرمان مطلع شدند که با انجام اقدامات اطلاعاتی آنان را در قالب چند باند شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه یک گروه ۶ نفره از این ۲ باند سرقت منازل فراستانی نیز انجام می‌دادند اظهارداشت: این افراد در استان های مختلف در فاصله زمانی کوتاهی چندین منزل را سرقت می کردند و اموال مردم را می‌بردند که با همکاری همکارانم در پلیس آگاهی استان یزد این افراد شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه ارزش ریالی اموال مسروقه این باند فراستانی سرقت بیش‌ از ۶ میلیارد تومان بوده است، ادامه داد: این باند سرقت ۶ نفره عمده سرقت‌ها را از منازل شهرهای کرمان، رفسنجان و زرند انجام داده بودند.

وی بیان کرد: پرونده باند سرقت از منازل تحت رسیدگی است و با هماهنگی مقام قضایی و صدور قرار فعلا برای ادامه روند رسیدگی و شناسایی سایر مالباختگانی که منازلشان مورد سرقت واقع شده در اختیار همکاران پلیس آگاهی هستند.

سردار ناظری با اشاره به اینکه گروه دومی که شناسایی و دستگیر شدند باند ۶ نفره سرقت به عنف هستند، اظهارداشت: این افراد عمدتا سرقت گوشی‌های موبایل و اشیای قیمتی مردم را با تهدید سلاح سرد، قمه، گُرز و سایر ابزارآلات انجام می‌دادند.

رمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: در بازرسی از منزل این باند ۶ نفره سرقت تعدادی از شیشه‌های آماده به عنوان کوکتل مولوتف که برای حوادث اخیر (اغتشاش) آماده شده بود شناسایی شد.

وی با اشاره به اینکه این باند سارقان به عنف از شیشه‌های کوکتل مولوتف در بعضی از مراکز و مناطق استفاده می‌کردند، افزود: اینها همان سارقان به عنفی هستند که بعضا در کف خیابان هم می‌آیند و در صف کسانی که اعتراض دارند دستگیر شدند و در بازرسی منازلشان تعدادی گوشی موبایل و اموال مسروقه نیز کشف شده است.

سردار ناظری از شهروندان که مورد سرقت به عنف قرار گرفته اند خواست برای شناسایی این سارقان به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز