تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۵.۷۹°
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳

سردار اشتری: پلیس با تعدی‌کنندگان به جان و مال مردم قاطعانه برخورد می‌کند

هم اینک امنیت ایران اسلامی مناسب و مطلوب است، امیدواریم بتوانیم راه شهدا و جانبازان را ادامه داده و پاسدار واقعی حریم ولایت و امنیت باشیم.
کد خبر: ۵۲۰۴۰

سردار اشتری: پلیس با تعدی‌کنندگان به جان و مال مردم قاطعانه برخورد می‌کند

به نقل از ایرنا؛ فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید براینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: هجمه به پلیس یعنی هجمه به امنیت و آسایش شهروندان است، بنابراین با تعدی‌کنندگان به جان و مال مردم برخورد قاطعانه و قانونی می‌شود.

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری روز پنجشنبه در آیین نکوداشت خانواده معظم شهدا و جانبازان فراجا در مشهد افزود: طبق منویات فرمانده معظم کل قوا، سازمان انتظامی از ارکان امنیت کشور است و وظیفه امروز پلیس در این برهه خطیر حفظ امنیت مردم است.

وی با بیان اینکه شهدای امنیت بیشترین و والاترین نقش را در تامین امنیت جامعه دارند، گفت: امنیت بالاترین سرمایه است و اگر امنیت نباشد هیچ پیشرفتی وجود نخواهد داشت.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: در حوادث اخیر دشمن جنگ ترکیبی علیه ملت ایران به بهانه های مختلف راه انداخته اند، چراکه معاندان و بدخواهان نظام نمی توانند پیشرفت ایران قوی را ببیند.

سردار اشتری گفت: خوشبختانه در میدان عمل موفق و ثابت قدم بوده ایم و از این مشکلات با سرافرازی و سربلندی عبور می کنیم.

فرمانده فراجا اظهار کرد: پلیس مقتدرانه و مظلومانه به وظایف خود عمل می‌کند و اقتدار و هوشمندی شاخصه کار مجاهدان فی سبیل الله است.

سردار اشتری اضافه کرد: هم اینک امنیت ایران اسلامی مناسب و مطلوب است، امیدواریم بتوانیم راه شهدا و جانبازان را ادامه داده و پاسدار واقعی حریم ولایت و امنیت باشیم.

درآیین نکوداشت خانواده معظم شهدا و جانبازان فراجا توسط سردار اشتری به فرزندان شهدا و جانبازان فراجا مدال افتخار اهدا شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز