تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۲.۷۹°
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴

وزیر بهداشت: ۸۵۰ طرح بهداشتی درمانی بزرگ‌ در دولت سیزدهم افتتاح شد

مرکز شبانه روزی خدمات درمانی بهداشتی شماره یک شازند که به صورت کامل و مجهز اعم از بهداشت محیط و خانواده است، اسفندماه افتتاح می شود و برای تکمیل این مرکز شبانه روزی ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.
کد خبر: ۵۲۶۲۴

وزیر بهداشت: ۸۵۰ طرح بهداشتی درمانی بزرگ‌ در دولت سیزدهم افتتاح شد

به نقل از ایرنا؛ وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: ۸۵۰ طرح بهداشتی درمانی بزرگ‌ در دولت سیزدهم افتتاح شد که شمار این طرح ها تا پایان سال به ۲ هزار طرح افزایش می یابد که در طول تاریخ کشور بی‌سابقه است.

 «بهرام عین اللهی» روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از مرکز شبانه روزی بهداشتی درمانی شماره یک شهرستان شازند افزود: در دولت سیزدهم ۷۹ مرکز درمانی با ۱۰ هزار و ۸۰۰ تخت بیمارستانی به بهره برداری رسیده است.
وی تاکید کرد: تا پایان سال نیز هفت هزار و ۷۰۰ تخت بیمارستانی به مراکز درمانی افزوده می شود و امید است با ارائه این خدمات بتوانیم گام‌های موثرتری در راستای افزایش سلامت مردم برداریم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: با توجه به اینکه گسترش طرح پزشک خانواده در دستور کار ویژه این وزارتخانه است گفت: در این مراکزی ‌که در سطح شهرستان شازند افتتاح شد، سطح یک پزشک خانواده به صورت پرونده الکترونیکی در این مراکز انجام شده است.

عین اللهی گفت: مرکز شبانه روزی خدمات درمانی بهداشتی شماره یک شازند که به صورت کامل و مجهز اعم از بهداشت محیط و خانواده است، اسفندماه افتتاح می شود و برای تکمیل این مرکز شبانه روزی ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.

وی خاطرنشان کرد: بازدید از بیمارستان ولیعصر (عج) از دیگر برنامه های این سفر است و این مرکز درمانی با بیش از ۴۰۰ تخت بیمارستانی است که در سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان مرکزی اعتبارات خوبی برای آن مصوب و تخصیص داده شد و امید است یکی از بزرگ ترین و مجهزترین مراکز درمانی کشور شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز