تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۳.۷۹°  بیشینه ۲۵.۹۹°
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱

بازدید دو تن از اعضای کارگروه اجرایی دیپلم محیط بانی از مدرسه محیط بانی فارس

در سفر دو روزه ی دو تن از اعضای کارگروه اجرای دیپلم محیط بانی ظرفیت ها و چالش های موجود در نخستین مدرسه محیط بانی کشور مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۵۳۴۱۹

بازدید دو تن از اعضای کارگروه اجرایی دیپلم محیط بانی از مدرسه محیط بانی فارس

به گزارش روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست فارس، محسن جعفری نژاد بسطامی، مشاور معاون محیط طبیعی سازمان و عضو کارگروه اجرایی دیپلم محیط بانی مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط بانی و جواد سلیاری، کارشناس بازرسی یگان حفاظت محیط زیست و یکی دیگر از اعضای کارگروه اجرایی دیپلم محیط بانی از نخستین مدرسه محیط بانی کشور در شیراز بازدید کرده و از نزدیک، نحوه برگزاری کلاس ها و تدریس مدرسان را مورد ارزیابی قرار دادند.

مشاوران ضمن ارزیابی محیط مدرسه، به صورت فردی و جمعی با هر 17 نفر دانش آموز رشته محیط بانی به بحث و تبادل نظر پرداختند و با مسایل و مشکلات آنان آشنا شدند و همچنین با مدیر این هنرستان نیز جلسه ای به منظور وحدت رویه و هماهنگی هر چه بیشتر برگزار کردند.

در ادامه برنامه، از پارک ملی بمو به ویژه موزه این پارک بازدید و محیط را برای برگزاری دروس عملی مورد بررسی قرار دادند.

در روز دوم نیز با حضور اعضای اعزامی کارگروه، مدرسان، معاون محیط طبیعی، رییس آموزش و مشارکت های مردمی و نیز دست اندرکارن دیپلم محیط بانی در فارس با برپایی جلسه ای در سالن جلسات اداره کل به بیان دیدگاه های خود و همچنین بازبینی ظرفیت ها و چالش های پیش آمده به صورت تخصصی، پرداختند.

کمبود محیط بان و تلاش برای پرورش محیط بانان حرفه ای سبب شد رشته محیط بانی راه اندازی شود و قرار گرفتن مدرسه محیط بانی فارس در کنار پارک ملی بمو سبب شده این دانش آموزان کار محیط بانی را همراه با دروس علمی به صورت عملی نیز فرا گیرند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز