تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۵.۹۹°
۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹

امام جمعه خرمشهر: مردم بر اخلاص رییس جمهور واقف هستند

دولت باید از ارز دلار فاصله گیرد و فکری بیندیشد چرا که افزایش قیمت دلار یکی از پازل های جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ما است.
کد خبر: ۵۳۸۲۴

امام جمعه خرمشهر: مردم بر اخلاص رییس جمهور واقف هستند

به نقل از ایرنا؛ امام جمعه خرمشهر گفت: مردم در اخلاص رییس جمهور و تلاش وی و هیات دولت در وضعیت موجود، کاملا واقف هستند و در اوج دست تنگی با توجه به کم کارهای دولت یازدهم و دوازدهم تلاش زیادی داشته است.

 حجت الاسلام محمد جواد عادل پور در خطبه های نماز جمعه این هفته خرمشهر که در مسجد جامع این شهر برگزار شد افزود: یکی از اقدامات مهم رییس جمهور جراحی اقتصادی بود؛ مساله ارز ترجیحی که همه کارشناسان گفتند بر انجام آن تاکید داشتند توسط دولت سیزدهم انجام شد.
وی بیان کرد: دولت سیزدهم تاکنون طرح های بسیار بزرگی انجام داده و مسایل معیشتی مردم را با وسواس دنبال کرده است؛ همچنین توسعه ارتباط با کشورهای همسایه برقرار شد که از اقدامات بسیار بزرگ و راهبردی بود.

خطیب جمعه خرمشهر گفت: یارانه مردم تا سال های سال، ۴۵ هزار تومان برای هرنفر بود که آیت ا...رییسی آن را افزایش داد و همچنین تغییر در حقوق و دستمزد کارگران، کاهش تورم و غیره را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: اما گرانی های روزهای اخیر مردم را اذیت کرده و دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه باید فکری برای مساله گرانی کنند و با افراد متخلف برخورد قاطع داشته باشند.

حجت الاسلام عادل پور با بیان اینکه عمده گرانی ها به نوسان قیمت ارز برمی گردد، گفت: دولت باید از ارز دلار فاصله گیرد و فکری بیندیشد چرا که افزایش قیمت دلار یکی از پازل های جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ما است.

وی بیان کرد: امروز آمریکا به شدت از موفقیت های مردم ایران اسلامی عصبانی است که امروز به جنون تحریم رسیده است.
وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی همه مسلمانان در بصیرت و مجاهدت در جنگ نرم و سخت است.

حجت الاسلام عادل پور به ایام سوگواری حضرت فاطمه اشاره کرد و افزود: انتظار می رود مردم شهرستان خرمشهر در ایام فاطمیه همچون سال های گذشته مجالس عزاداری را برپا و در آن شرکت فعال داشته باشند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز