تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۰.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱
بونی و کلچی نشان دادند که می‌توانند زوج خوبی باشند

پیگرینی: پُر کردن جای خالی آگرو غیرممکن است

سرمربی منچسترسیتی در پی پیروزی تیمش مقابل عقاب‌ها ضمن تمجید از مهاجمانش در این بازی گفت که پُر کردن جای خالی ستاره آرژانتینی تیمش غیرممکن است.
کد خبر: ۵۴۷۶

اخبار معاصر: مانوئل پیگرینی در پی برتری 5 بر یک شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش مقابل کریستال‌پالاس در مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه انگلیس و صعود به دور بعد، در تمجید از مهاجم جوان و نیجریه‌ای خود که گل سوم من‌سیتی را به ثمر  رساند، گفت: برای کلچی خیلی مهم بود که یک بار دیگر نشان دهد چه بازیکن خوبی است. او نه تنها یک گل در این بازی زد بلکه دو پاس گل هم داد، از این رو برای او خیلی خوشحالم. البته کلچی هنوز جای پیشرفت دارد، ولی در مسیر درستی گام برداشته است. نسبت به کلچی تردیدی ندارم، چون سختکوشی روزانه او را می‌بینم و بازی در کنار بزرگان تیم برای وی خیلی مهم بود.

وی همچنین در تمجید از مهاجمان تیمش که در نبود مهاجم آرژانتینی این تیم به خوبی گلزنی کردند، عنوان کرد: به نظرم داشتن گزینه‌هایی همچون کلچی و بونی در غیاب سرخیو آگرو پراهمیت است. این دو در این دیدار نشان دادند که می‌توانند زوج خوبی برای هم باشند. بونی عالی بازی کرد. البته کلچی هم خیلی تأثیرگذارتر بود، ولی ویلفرد بونی بی‌نقص بود و می‌داند که اعتماد من و بازیکنان دیگر تیم را پشت خود دارد. پر کردن جای خالی آگرو غیرممکن است، ولی می‌دانیم که گزینه‌های دیگری برای خط حمله‌مان داریم.

سرمربی شیلیایی من‌سیتی در پایان در خصوص مصدومیت هافبک دفاعی تیمش که در دقیقه 56 این بازی جای خود را به باکاری سانیا داد، گفت: پابلو زابالتا دچار همان مصدومیتی شد که دو ماه پیش به آن دچار شده بود. او مجدداً از ناحیه لیگامنت زانوی راست آسیب دید. البته پنجشنبه پس از آزمایش‌های لازم میزان جدیت مصدومیت او مشخص خواهد شد.



انتهای پیام/

منبع:تسنیم

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز