تهران ۱۲.۶۲° كمينه ۱۲.۶۲°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج:

حاج‌قاسم شر داعش را از سر ایران کم کرد

دوران اول زندگی کاری سردار سلیمانی حضور در دوران دفاع مقدس و دوران دوم زندگی این مرد بزرگ فعالیت در قرارگاه قدس سپاه در تعداد از استان‌های جنوب شرق کشور و دوران سوم حضور ۲۰ ساله در نیروی قدس سپاه است.
کد خبر: ۵۵۰۳۰

حاج‌قاسم شر داعش را از سر ایران کم کرد

به نقل از ایسنا؛ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سردار سلیمانی و مدافعان حرم خیلی مظلوم واقع شدند، گفت: حاج قاسم شر داعش را از سر ایران کم کرد.

حجت‌الاسلام علی رضایی امروز شنبه ۱۷ دی در مراسم سالگرد شهادت شهید سلیمانی در گرگان اظهار کرد: دوران اول زندگی کاری سردار سلیمانی حضور در دوران دفاع مقدس و دوران دوم زندگی این مرد بزرگ فعالیت در قرارگاه قدس سپاه در تعداد از استان‌های جنوب شرق کشور و دوران سوم حضور ۲۰ ساله در نیروی قدس سپاه است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم در بین لشکر ۴۱ ثارالله محبوب بود، گفت: هر عملیاتی که انجام می‌شد تا بررسی آخرین وضعیت زخمی‌ها و گرفتن شرح حال نیروها به منزل خود نمی‌رفت و همیشه از فرماندهان خود مرخصی می‌گرفت و در تشییع جنازه نیروهایی که در شهرستان‌ها تشییع می‌شدند شرکت می‌کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: سردار سلیمانی همیشه جویای احوال خانواده‌های شهدا بود و این کار او صرفاً به سال اول شهادت خلاصه نمی‌شد، همیشه به ویژه در فصل سرد سال جویای احوال نیروها بود و در همان زمان وقتی در جمع نیروها حاضر می‌شد آنقدر محبوب بود که همه دور او حلقه می‌زدند.

رضایی با بیان اینکه در دوران جنگ تحمیلی حتی یک وجب از خاک ایران توسط دشمن تصاحب نشده است، تصریح کرد: به فضل الهی و به برکت اهل بیت(ع) و به همت آحاد مردم ایران فتوحات مختلفی عاید سپاه اسلام شد.

وی تأکید کرد: سردار سلیمانی وقتی فرمانده قرارگاه قدس شد با همان روحیه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری سربازی کرد، حاج قاسم در استان‌های محروم مانند سیستان و بلوچستان دست به محرومیت زدایی زد و همزمان امنیت این منطقه را به دست مردم این استان تأمین کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: وقتی گسترش ناامنی در منطقه هر روز بر نگرانی مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌افزود حاج قاسم مأمور ایجاد امنیت در منطقه شد و برای اثبات و ثبات منطقه گام برداشت و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

رضایی با بیان اینکه ولایتمداری و مردم‌داری شهید سلیمانی تا جایی بود که با شهادت او، مردم حس کردند عضوی از خانواده خود را از دست دادند، یادآور شد:مردم در مراسم تشیع شهید سلیمانی یک تشییع باشکوه را در تاریخ به ثبت رساندند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی و مدافعان حرم خیلی مظلوم واقع شدند، گفت: دروغ‌هایی زیادی در خصوص مدافعان حرف مطرح شده و می‌گفتند برای پول به سوریه می‌روند حال آنکه همین افراد حاضر نخواهند شد در ازای قطع انگشت فرزند خود میلیاردها دلار پول بگیرند اما به مدافعان حرم چنین دروغ‌هایی را نسبت دادند و اینطور در حق آنها جفا کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حاج قاسم شر داعش را از سر کشورمان کم کرد، بیان کرد: حاج قاسم برای دفاع از خودمان به سوریه رفت نه دفاع از مردم این کشور چراکه اگر حمایت حاج قاسم نبود بخش عمده‌ای از سوریه و عراق از دست رفته بود و بعد از این کشورها نوبت ایران می‌رسید، حاج قاسم تمام حیات و آسایش خود را فدا کرد تا مردم در آرامش باشند برای همین عزیز و محبوب دل‌ها بود.

وی با بیان اینکه سوریه تنها کشوری بود که در جنگ تحمیلی حامی ایران بود، یادآور شد: این کشور هشت سال با دست خالی پشتیبان ما بود و ما نیز امروز در اوج قدرت در کنار سوریه ایستاده ایم، در دوران فعلی نیز سوریه حلقه وصل جبهه مقاومت بود و حاج قاسم سلیمانی تمامی حلقه‌های مقاومت را به هم پیوند داد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز