تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
رییسی:

مصمم به اجرای طرح‌های بزرگ با شعار ما می توانیم هستیم

نیروی انسانی و امکانات در کشور وجود دارد و فقط باید با مدیریت جهادی، داشته های خود را فعال کنیم.
کد خبر: ۵۵۳۶۲

مصمم به اجرای طرح‌های بزرگ با شعار ما می توانیم هستیم

به گزارش معاصر به نقل از ایسنا، رییس جمهور با بیان اینکه ما بنا داریم مسیر پیشرفت را ادامه دهیم، گفت: دشمن در جنگ اراده‌ها شکست خورد.

 سید ابراهیم رییسی در مراسم آغاز انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی که امروز در یزد آغاز شد، اظهار کرد: ما در کشور ظرفیت خیلی زیادی داریم. دشمن تلاش کرد با تحریم و تهدید ما را در فشار حداکثری قرار دهد اما خودش گفت موفق نشده است چون در جنگ اراده‌ها، اراده‌های پولادینی وجود داشت که گفت ما حاضر نیستیم تسلیم شویم و به هیچ عنوان حاضر نیستیم در پیشرفت متوقف شویم. ما بنا داریم مسیر پیشرفت را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه کار دو ساله در ۵ ماه انجام شده است، افزود: با وجود شرایط تحریم، ۱۶ طرح مربوط به آب در استان یزد آغاز می شود که این نشان از اراده ای است که می گوید متوقف نمی شود و قصد آبادی کشور را دارد.

رییسی گفت: طرح آبرسانی از خلیج فارس کار بزرگی است و من از مسئولان می خواهم زمان اجرای این طرح را کوتاه تر و محدودتر کنند.

وی با اشاره به ضرورت اصلاح الگوی مصرف، تصریح کرد: میزان مصرف آب، گاز و برق نسبت به سایر کشورها زیاد بوده و باید اصلاح شود. قناعت و کار زیاد از ویژگی مردم استان یزد است و به همین دلیل یزد، استان صنعتی، معدنی، کشاورزی و علم و فناوری شده است. کار در کویر سخت است و شوق و انگیزه موجب شده است که این مردم احساس خستگی نکنند.

رییسی با بیان اینکه آبرسانی به مردم ضروری است، گفت: ما در دولت مصمم به اجرای طرح‌های بزرگ با شعار ما می توانیم هستیم. نیروی انسانی و امکانات در کشور وجود دارد و فقط باید با مدیریت جهادی، داشته های خود را فعال کنیم.

ادامه دارد...

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : ریسی یزد دولت
ارسال نظر

آخرین اخبار روز