تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳

امام جمعه رشت: مسئولان گره از کار مردم بگشایند

بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری باید امیدآفرینی و فرهنگسازی انجام شود چرا که همیشه مردم در میدان بوده اند و نباید گذاشت ناامید شوند.
کد خبر: ۵۵۴۳۳

امام جمعه رشت: مسئولان گره از کار مردم بگشایند

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر اتحاد و امیدآفرینی بیان کرد: مسئولان گره از کار مردم بگشایند و در راستای بهبود معیشت آنان همت خود را به کار بندند و وعده ها را محقق کنند.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی (ره) رشت با توصیه به مدیران مبنی بر اینکه نباید ظلم کرد و باید هوای زیر مجموعه خود را داشته باشند، اظهار داشت: باید هوای این مردم را که همیشه و در هر شرایطی پای این نظام و پشتیبان بوده اند، داشته باشید و همه تلاش خود را در خدمت به آنان و تسهیل شرایط زندگی شان انجام دهید.

وی تاکید کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری باید امیدآفرینی و فرهنگسازی انجام شود چرا که همیشه مردم در میدان بوده اند و نباید گذاشت ناامید شوند.

وی اضافه کرد: رهبر فرزانه انقلاب بر اتحاد مردم تاکید دارند و مسئولان باید در این راستا به مردم خدمت کنند.

وی با تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و ولادت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی عنوان کرد: حضرت فاطمه (س) برای بشریت الگو ‌و اسوه هستند لذا باید برای ارتقا معنویت به سیره و منش ایشان اقتدا کرد و به حضرت متوسل شد تا به بلندای انسانیت برسیم.

امام جمعه رشت افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) حبل‌المتین و بهترین راه برای تقویت رابطه میان انسان و خداست و جلوه برتر نظام خلقت است تا جایی‌که سایر انسان‌ها نمی‌توانند به حقیقت وجود آن بانوی بزرگ اسلام برسند و تنها پیامبر اکرم(ص) و حضرت امیرالمومنین علی(ع) به این حقیقت رسیدند.

خطیب جمعه رشت بیان کرد: دشمنان دین و این ملت و نظام در اغتشاشات اخیر اسلام و پیامبر اکرم (ص) را هدف هجمه خود قرار دادند زیرا فهمیده اند اسلام می‌تواند رمزگشا و حلال بسیاری از بحران ها و مسائل جامعه بشری باشد.

آیت الله فلاحتی ادامه داد: در دل اغتشاشات برخی زنان با سرهای برهنه و بدون حجاب در معابر عمومی ظاهر می شوند که شایسته زن مسلمان ایرانی نیست باید بدانند این عمل در نظام جمهوری اسلامی خلاف اسلام و قانون و جرم محسوب می شود و تحمل این وضعیت برای زنان و مردان مومن ما سخت و نگران کننده است.

وی افزود: افرادی که کشف حجاب کردند که می دانیم تعدادشان اندک است، بدانند که نظام اسلامی اجازه نخواهد داد که عده‌ای با این عمل باعث ناراحتی خانواده‌های مسلمان و اهل تدین شوند البته از شورای عالی امنیت ملی و سازمان فضای مجازی کشور هم انتظار داریم تصمیماتی که گرفته‌اند عملی کنند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه زنان اهل تدین، باعفاف و حجاب و پاکدامن در جامعه فراوانند که عروسک های خیمه شب بازی دشمنان نمی شوند، افزود: بخشی از اقتدار جمهوری اسلامی مربوط به این زنان پاکدامن و عفیفه است.

خطیب جمعه رشت با اشاره به بخش هایی از سخنان مقام معظم رهبری در جمع مداحان افزود: ایشان محاسبه دشمن را جامع اما غلط عنوان کردند که البته همه ابزارها را برای نابودی این کشور و نظام به کار گرفته بودند اما باختند و روسیاهی برای آنانی ماند که از آنها با سکوت یا جبهه گیری‌هایشان حمایت کردند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز