تهران ۱۳.۸۵° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴
برانکو ایوانکوویچ:

تشکر ویژه‌ از هوادارانی که تا ثانیه‌های آخر ما را تشویق کردند

برانکو ایوانکوویچ گفت قبل از هر چیزی خوشحالم که جمعیت زیادی آمده بودند و استادیوم را پر کردند و میلیون‌ها هوادار از خانه بازی را دنبال می‌کردند.
کد خبر: ۵۵۴۵
اخبار معاصر: برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی یک - یک دربی:

قبل از هر چیزی خوشحالم که جمعیت زیادی آمده بودند و استادیوم را پر کردند و میلیون‌ها هوادار از خانه بازی را دنبال می‌کردند. دیداری که هر دو تیم تا حد مرز تحمل و توان‌شان جنگیدند.

وی افزود: هر دو تیم می‌دانستند که باید در این بازی جوانمردانه مصاف دهند. باید تشکر ویژه‌ای از هوادارانی کنم که تا ثانیه‌های آخر ما را تشویق کردند و در نهایت توانستیم به گل مساوی برسیم و یک امتیاز از این بازی کسب کنیم. از بازیکنانم نیز تشکر می‌کنم که تا ثانیه آخر کم نیاوردند و توانستیم گل مساوی را به ثمر برسانیم.

سرمربی پرسپولیس با تمجید از عملکرد بازیکنانش، خاطر نشان کرد: ما در این بازی استحقاق باخت را نداشتیم. بهتر و سرتر از استقلال بودیم و بازیکنان نیز هر چه در توان داشتند، گذاشتند. باید از آنها تشکر کنم که در بازی چنین توانی داشتند.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا تعویض احمد نوراللهی اجباری و به دلیل مصدومیت این بازیکن بود، گفت: بین دو نیمه احمد نوراللهی احساس ناراحتی کرد و صلاح دانستم که وقت بیشتری را صرف نکنیم و او تعویض شود. روی تعویض عالیشاه نیز دقیقا همین مشکل را داشتیم. او توان زیادی در بازی گذاشت اما افت کرده بود که در واقع منجر به تعویضش شد.

انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز