تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱
فرماندار بابل در واکنش به اقدامات پارلمان اروپا:

سپاه نقطه قوت کشور است

پیامی که شهدا همواره برای ما دارند این است که برای تقویت نظام جمهوری اسلامی و جریان انقلاب و خدمت به مردم کوشا باشیم.
کد خبر: ۵۶۲۸۶

سپاه نقطه قوت کشور است

به گزارش معاصر به نقل از ایسنا؛ فرماندار بابل در واکنش به اقدامات ناشایست پارلمان اروپا علیه سپاه، گفت: طبق منویات مقام معظم رهبری سپاه را پارلمان اروپا تروریست اعلام کرده از قوت ما است، یعنی اگر آن‌ها از گذشته تاکنون سپاه را تحریم کردند به این دلیل است که نقطه قوت ما را خوب شناختند.

قاسم عزیززاده گرجی در حاشیه دهمین همایش اسوه صبر و مقاومت مازندران در بابل در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بابل پایتخت شهیدان مازندران میزبان ۵۰۰ نفر از مادران و همسران شهدای استان است، یقینا تکریم از خانواده شهدا تجلیل از خود شهید و آرمان‌های شهدا است.

وی افزود: پیامی که شهدا همواره برای ما دارند این است که برای تقویت نظام جمهوری اسلامی و جریان انقلاب و خدمت به مردم کوشا باشیم.

فرماندار بابل یادآور شد: امروز در شرایطی قرار داریم که اگر چراغ راه همه ما خط به خط وصیتنامه‌ های این شهدا باشد موفق هستیم چه بسا در ارزش این کار امام فرمودند، اگرچه ۷۰ سال عبادت کردید وصیت نامه شهید را بخوانید.

این مقام مسئول با بیان اینکه در شرایط فعلی معتقدم اگر هر چه نزدیک‌تر به امام و شهدا باشیم در امر خدمت به مردم نیز توفیقات بیشتری خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: اگر امروز اشکالات و ضعف‌هایی بر بعضی‌ها وارد است؛ به این دلیل که فاصله آن‌ها با آرمان‌های امام و شهدا زیاد شد، اگر قرار است راه گم نکنیم باید مسیر شهیدان را طی کنیم.

وی در واکنش به اقدامات ناشایست پارلمان اروپا علیه سپاه، افزود: طبق منویات مقام معظم رهبری سپاه را پارلمان اروپا تروریست اعلام کرده از قوت ما است یعنی اگر آن‌ها از گذشته تاکنون سپاه را تحریم کردند به این دلیل است که نقطه قوت ما را خوب شناختند.

گرجی تصریح کرد: در ایام ناآرامی و اغتشاشات دشمن با همه امکانات با بیش از ۵۰ کشور در کنار هم قرار گرفتند تا به نظام جمهوری اسلامی آسیب بزنند اگر چه معتقدیم درصدی از آن برنامه‌هایشان محقق نشد چون پای این کار بسیجیان و سپاه بودند لذا دشمن از روی عصبانیت، این حرکات نابخردانه را دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمن بعدها از این برنامه‌ها اجرا خواهد کرد، گفت: اتفاقا جهت را برای ما روشن‌تر و مسیر را برای ما تندتر می‌کند که ما مسیر درستی بودیم، همواره از سپاه حمایت همه جانبه می‌کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان بابل، افزود: سپاه حتی در عرصه سازندگی، علمی و در هر حوزه‌ای وارد شد درخشید؛ حتی قابل مقایسه با کشورهایی که بستر آماده‌تری داشتند نبود لذا عصبانیت اتحادیه اروپا یک امر طبیعی است که اگر غیر از این بود باید به دشمنان شک می‌کردیم .

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز