تهران ۱۹.۸۴° كمينه ۱۹.۸۴°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
جشنواره تئاتر فجر؛

امروز ۱۸ نمایش صحنه‌ای و خیابانی در مناطق مختلف تهران اجرا می‌شود

چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر در آستانه رسیدن به روزهای پایانی است؛ امروز ۱۸ نمایش در خیابان‌ها و تماشاخانه‌های شهر تهران اجرا می‌شود.
کد خبر: ۵۶۴۴۹

امروز ۱۸ نمایش صحنه‌ای و خیابانی در مناطق مختلف تهران اجرا می‌شود

امروز شنبه 8 بهمن ماه همزمان با هشتیمین روز از جشنواره تئاتر فجر، 18 نمایش صحنه‌ای و خیابانی در مناطق مختلف تهران اجرا خواهند داشت.

در بخش صحنه‌ای، 8 نمایش در مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج، تئاتر مولوی، تماشاخانه ایرانشهر و تالار حافظ روی صحنه می‌روند.

این نمایش‌ها عبارتند از:

«مدق الحناء» به کارگردانی یوسف البلوشی از عمان، «مضحکه عجایب المخلوقات» به نویسندگی و کارگردانی هادی کیانی از خمینی شهر، «شاید باران شدی» به کارگردانی مرتضی نجفی از قزوین، «کشتن تن» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی محمدی‌دوست از فارسان، «سم زدایی» به نویسندگی و کارگردانی ندا قربانیان از کرج، «قطار ناقوره» به نویسندگی و کارگردانی ایاد الریمونی از اردن، «آسمان پا به ماه» به نویسندگی و کارگردانی سعیده آجربندیان از تهران و «دختران» به کارگردانی علی دل پیشه و کیانوش ایازی از تهران.

تئاتر , جشنواره تئاتر فجر , نمایش ,

همچنین در بخش نمایش خیابانی، 10 نمایش در تهران اجرا خواهد شد.

«مام» به نویسندگی و کارگردانی مهدی صالحیار از تبریز، «بی وقتی» به کارگردانی آدینه رحیم‌نژاد از اصفهان، «هیبت» به نویسندگی و عبدالله بهادری از لنگرود، «پرسه در نیاز» به نویسندگی و کارگردانی سحر محسنی کیاسری از ساری، «پارادوکس» به نویسندگی و کارگردانی مالک آبسالان از دهلران، «نبودن برای بودن» به نویسندگی و کارگردان سوران حسینی از مریوان، «دردسرهای یک موجود موذی» به کارگردانی مهسا دهقانی از یزد، «بازی» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا قاسمی از بناب و «صداهای خوابیده در خاک» به نویسندگی و کارگردانی امیر امینی از لاهیجان در پهنه رودکی مقابل تالار وحدت اجرا می‌شوند. همچنین نمایش «پلاسما» به نویسندگی و کارگردانی سعید بادینی از زاهدان در ایوان انتظار متروی ولیعصر (عج) اجرا خواهد شد.

تئاتر , جشنواره تئاتر فجر , نمایش ,

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز