تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۰.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵

کیهان: محل حادثه اصفهان مهمات سازی است

. محل تولید پهپاد و موشک و محل ساخت موشک های فراصوت توسط ایران و روسیه از جمله این ادعاهاست.
کد خبر: ۵۶۷۱۰

کیهان محل حادثه اصفهان مهمات سازی است
روزنامه کیهان، محل حمله اخیر در اصفهان را "کارگاه مهمات سازی" اعلام کرد.

کیهان نوشت: شنبه شب چند ریزپرنده یک کارگاه مهمات‌‌سازی در اصفهان را هدف حمله قرار دادند که با واکنش سیستم پدافندی مستقر در این مجموعه دفاعی دشمن صهیونیستی از دستیابی به اهداف خود باز ماند.

در بیانیه وزارت دفاع درباره حمله پهپادی اخیر به اصفهان،‌محل حادثه را " یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع" اعلام کرده بود. وزارت دفاع تاکید کرد حمله پهپادی ناموفق بود.

کیهان در خبر خود حمله پهپادی به یکی از تاسیسات وزارت دفاع در اصفهان را "ترقه بازی" نامید و نوشت که رسانه های اسرائیلی برای بزرگنمایی این حادثه دست و پا می زنند.

رژیم صهیونیستی که مقابله با نفوذ و قدرت ایران در منطقه را در راس برنامه‌ سیاست خارجی خود قرار داده، این روزها برای انحراف افکار عمومی و رسانه‌ها از بی‌سابقه‌ترین بحران‌ها در داخل این رژیم به اقدامات خرابکارانه بی‌حاصل متوسل شده است. در تازه‌ترین اقدام، شنبه شب چند ریزپرنده یک کارگاه مهمات‌‌سازی در اصفهان را هدف حمله قرار دادند که با واکنش سیستم پدافندی مستقر در این مجموعه دفاعی دشمن صهیونیستی از دستیابی به اهداف خود باز ماند.

رسانه های اسرائیلی و امریکایی هم در چند روز اخیر به نقل از منابع خود ادعاهای مختلفی را درباره محل حمله پهپادی در اصفهان منتشر کردند. محل تولید پهپاد و موشک و محل ساخت موشک های فراصوت توسط ایران و روسیه از جمله این ادعاهاست.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز