تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۳

تخصیص 43 هکتار زمین برای توسعه‌ی صبافولاد خلیج فارس / افتتاحِ پروژه «استکر ریکلایمر»

۴۳ هکتار زمین برای توسعه‌ی صبافولاد خلیج فارس تخصیص و پروژه‌ی "استکر ریکلایمر" با حضور مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری افتتاح شد.
کد خبر: ۵۸۵۴۹

تخصیص 43 هکتار زمین برای توسعه‌ی صبافولاد خلیج فارس /افتتاحِ پروژه «استکر ریکلایمر»

به گزارش اخبار معاصر به نقل از روابط عمومی شرکت صبا فولاد خلیج فارس، دکتر نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در آیین آغاز عملیات طرح توسعه کارخانه صبا فولاد خلیج فارس اظهار کرد:‌ صندوق بازنشستگی کشوری حدود ۲ میلیون بازنشسته را زیر پوشش خود دارد و درآمدزایی این صندوق باید از محل‌هایی مانند کارخانه صبا فولاد خلیج فارس انجام شده و تامین منابع مالی برای بازنشستگان را از چنین روش‌هایی انجام دهد.

همچنین، با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری؛ پروژه «استکر ریکلایمر» کارخانه صبا فولاد خلیج فارس افتتاح شد.

تخصیص 43 هکتار زمین برای توسعه‌ی صبافولاد خلیج فارس /افتتاحِ پروژه «استکر ریکلایمر»

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی شرکت صبا فولاد خلیج فارس، هدف از اجرای این پروژه، انباشت و برداشت گندله به صورت مکانیزه است که با سرمایه گذاری شش میلیون یورو در زمینی به مساحت 35000 متر مربع و با ظرفیت 1500 تن بر ساعت و میزان اشتغال آفرینی مستقیم برای 20 نفر اجرایی شد.

از جمله ویژگی‌های این پروژه می‌توان به انباشت و برداشت یکنواخت، استفاده بهینه از کل فضای موجود پارک، زیبا سازی دپوهای و محیط انباشت و برداشت، سرعت عمل در انباشت و برداشت متریال، جلوگیری از آسیب زدگی به محیط زیست، اشاره کرد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز