تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال ایران باقی ماند.

با رای اعضای مجمع، علیرضا پاکدل برای چهار سال دیگر رییس فدراسیون هندبال ایران باقی ماند.
کد خبر: ۵۹۰۲۸

علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال ایران باقی ماند.

مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال امروز چهارشنبه به ریاست سیدمحمد پولادگر برگزار شد. در این مجمع سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، آرش فرهادیان و نامزدهای انتخاباتی حضور داشتند.

علیرضا پاکدل، علیرضا موسویان و مسعود الماسی نامزدهایی بودند که برای ریاست فدراسیون حضور داشتند که پیش از آغاز مجمع موسویان از حضور در انتخابات انصراف داد.

نامزدهای انتخاباتی به مدت ۱۰ دقیقه برنامه‌های خود را به مجمع ارائه کردند. پاکدل بخشی از این برنامه را به ارائه گزارش عملکرد چهار سال گذشته اختصاص داد. وی همچنین در بخشی دیگر از برنامه‌های خود کلیپ‌هایی از افتخارآفرینی ملی‌پوشان را پخش کرد که در پایان با تشویق اعضا همراه شد.

مسعود الماسی در برنامه خود بارها پاکدل را دوست و برادر خطاب کرد و حتی خود را رقیب او ندانست.

۶۲ نفر در مجمع انتخاباتی حضور داشتند که حد نصاب برای پیروزی در انتخابات ۳۲ رای اعلام شد. پاکدل رییس فدراسیون هندبال نخستین عضو مجمع بود که برای انداختن رای به صندوق فراخوانده شد. محمدرضا ساکت که به نمایندگی از باشگاه سپاهان در مجمع حضور داشت بعد از نوشتن رای خود، دقایقی با پولادگر و فرهادیان به گفت‌وگو پرداخت. با پایان شمارش آرا علیرضا پاکدل با کسب ۵۹ رای به عنوان رییس فدراسیون برای چهار سال دیگر انتخاب شد. ۶۱ عضو مجمع رای خود را به صندوق انداختند. الماسی نیز ۲ رای را از مجمع کسب کرد

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز