تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴

آتش‌سوزی در اتوبوس‌سازی عقاب‌افشان سمنان

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از مهار آتش سوزی در شرکت عقاب افشان سمنان بزرگترین تولیدکننده اتوبوس های اسکانیا در ایران خبر داد.
کد خبر: ۵۹۰۴۲

آتش‌سوزی در اتوبوس‌سازی عقاب‌افشان سمنان

به گزارش معاصر به نقل از ایسنا,رضا رهایی ۱۰ اسفندماه در جمع خبرنگاران بااعلام این خبر اظهار کرد: با اعلام حادثه در شرکت عقاب افشان سمنان اولین گروه عملیاتی از ایستگاه ۳ شهرک صنعتی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند که با اعلام فرمانده میدان مبنی بر گستردگی حریق گروه های عملیاتی ایستگاه های ۵ ، ۱ ، ۲ و ۴ نیز بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند .

وی ادامه داد: آتش نشانان با حضور در محل مشاهده کردند بخشی از سالن تولید این کارخانه دچار حریق شده است که بلافاصله با کنترل حریق و جلوگیری از سرایت آتش به سایر نقاط این کارخانه، اقدام به اطفای حریق کرده و بعد از ایمن‌سازی محل به ایستگاه های خود بازگشتند .

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان افزود: در این حادثه ۲۰ آتش نشان جهت اطفاء حضور داشتند ،

رهایی بااشاره به چرایی وقوع این حادثه گفت: علت حادثه در دست بررسی است .
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: در این حادثه تعدادی از کارگران به اتفاق دو نفر از آتش‌نشانان دچار دود زدگی و مصدومیت شدند که سریعاً جهت مداوا به مراکز درمانی اعزام شدند.

به گزارش ایسنا- عقاب افشان که یکی واحدهای بزرگ صنعتی استان سمنان است، نمایندگی فروش موتورهای دیزلی و تولید اتوبوس‌های شرکت اسکانیا در ایران را دارد

محصولات این شرکت به کشورهای مختلفی صادر شده‌اند و عقاب افشان در دو سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ بعنوان بزرگترین شریک تجاری اسکانیا در زمینه اتوبوس در جهان معرفی شد.

گروه صنایع خودروسازی عقاب افشان اخیرا، نخستین اتوبوس برقی ایرانی را تولید و از آن رونمایی کرد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز